2011. április 17., vasárnap

KISVÁRDA 2011 04 17.


Tegnap a kisvárdai Tesco előtt találkoztam egy szlovák motoros csapattal,Kassáról érkeztek a klub neve Repülő kutyák,láttam már kicsit idősebbekből állt a csapat.Kicsit beszélgettem velük a klub 10 éve működik,a politikai helyzetre panaszkodtak,láttam igazi MAGYAROK.Csodálatos napsütésben átjöttek kicsit vásárolni megnézni Kisvárdát, majd hangos dübörgéssel elviharzottak,később a strand előtt láttam őket.A városba indultam gyalog és a csatorna partján láttam egy kis kóbor kutyust megsimogattam és lefotóztam,nagyon szomjas volt,igaz igazi nyári meleg volt.A csatornából oltotta szomját. A diszkótól nem messze egy Iveco kamionban napozott a sofőr,éppen pihenő idejét töltötte,kicsit beültem hozzá és beszélgettünk. Elmondta fél éve Európázik, kb 350 - 400 ezret keres havonta,azelőtt billents autót hajtott.Kijevből jött és megy Olaszországba Padovába,családja még nincsen 26 éves,Kecskeméten él albérletben barát nőjével.Láttam VAGÁNY,ügyes, talpraesett és hajtja a pénzt,saját lakást szeretnének,klassz tetkója van.A kamion új és jól felszerelt két navigációja is van (egyiken csak Ukrajna,másikon Európa útvonala van telepítve) A tahográf miatt csak este tízkor indulhat,rádiót hallgat a Class fm-et,kívántam jó utat és elköszönve a vár sétányon haladtam tovább és ott a tóparton beszélgettem egy nagymamával és menyével. Láttam jól kijönnek egymással pedig ez ritka dolog. A két gyerek(unoka 7 10 éves elevenek) éppen fára mászott elhozták őket egy kicsit a szabadba( ott laknak a közelben). A nagyi bölcs és humoros teremtés két órát beszélgettünk,kiderült sok közös ismerősünk van és volt téma bőven.A főtéren nagy volt a nyüzsgés teljes üzemmel működtek a fagyizók. Majd megláttam egy piros kabátos szép lányt,Ő Ukrajnából jött és gyerek orvos a helyi kórházban, kétéves kislányának ma van a születésnapja és ment a Poncsák cukiba a megrendelt szülinapi tortáért. Elmondta férje vállalkozó és nagyon szeretik a várost Kisvárdát.A parkokban fiatalok napoznak,kászítettem róluk is fotót. Majd meglátogattam nyugdíjas volt kollégámat Gábort(30 évig voltunk kollégák),vele is és feleségével Icukával sokat beszélgettünk,jókat nevettünk történeteimen,nagyon élvezték,megkínáltak medve hagymás pogácsával. A kollégám láttam kicsit fáradt sokat dolgozott a héten, a lánya színésznő Budapesten él.megköszöntem a vendéglátást elbúcsúztam és a műszakos kocsival jöttem haza Csizi barátommal ,telefonon leszerveztem. Szeretne már eljönni nyugdíjba örülne ha sikerülne hiszen 32 éve dolgozik a cégnél.Ez volt a vasárnapi napom eseménye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése