2011. április 1., péntek

NAPJAIM..



Mostanában kerékpárral többször is ellátogattam a faluból kivezető útra( Tsz telep) ahol a csapadékvíz elvezető árok épül,beszélgettem a munkásokkal (megvicceltem Őket munkavédelmisnek ki adva magam,majd hátba vágtak a lapáttal...).Láttam hogy sisakban lapátolnak...mondom "minek az a sisak" előírás és viselni kell.Készítettem fotókat is mondván megbízott a polgármesteri hivatal ellenőrizzek...bevették.A munkával jól haladnak és tegnap esett az eső igy le lett tesztelve a lejtése is .Komoly gépekkel dolgoznak kicsit feltartják a forgalmat de szépül a falú és ez jó. Sajnos öregszik településünk lélekszáma ugyanis 18 úszülött és 29 fő az elhalálozottak száma,megjelent az önkormányzati levél az elmúlt évről.Meglátogatott Közi barátom kicsit elborozgattunk beszélgettünk(több évtizeden át munkatársak voltunk) hálistennek jól van(volt egy szív mütétje)A munkahelyemen már többször voltam bent mgígértem a kollégáknak meglátogatom őket,örömmel vettem tudomásul hogy megvan az új kolléga aki a helyemre került...gratulálok..sok sikert és hallottam átszervezték a karbantartó Kft...kicsit váratlanul ért a hír, de az élet megy tovább és minden változik.Több településen is jártam,még templomi misén is vasárnap, készitettem fotókat amit a You Tube-on papikfl néven megtekinthető.A cry baby pedálom szuper gyakran gitározom a szomszédok nem kis örömére.A kerti munkákkal végeztem és már végérvényesen itt a tavasz a fiatalok már feljárnak a falu parkjába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése