2011. április 20., szerda

EGY BARÁTOM TÓTH ELEMÉR Eli emlékére


Ma kaptam a hírt meghalt,Tóth Elemér(62) ,nem akartam elhinni hiszen még pár napja az Aldi bevásárlóközpontban találkoztunk (feleségével Verával vásároltak ,vidám kedves teremtés,többször láttak vendégül otthonukban)és beszélgettünk a fiáról aki az USA -ban él.A barátságunk a kisvárdai rock karácsony (2004)koncerten kezdődött ahol újságíró barátunkkal Farkas László közösen főztünk a rockereknek ingyenes vacsorát babgulyást.Nagyokat beszélgettünk hármasban.A koncertet a Radar együttes front embere, Mák István barátom(Makú ének )szervezte,Elivel is nagyon jó barátok és a Dada Net- en Tóth Eli szerkesztette a Radar honlapját. Ídézet Eli IwIw lapján,magamról "Szeretem a természetet, a vadászatot(a meleget,a barátságot és a jó szót)Érdekel:a képzőművészet,a zene,a fotózás". Több koncerten is részt vettünk többek között Csengerben,(de 12-hajnal 05 íg) ahova hármasban (Eli,Laci és Én,Makú már ott várt bennünket Kalapács Józsival a Pokolgép egykori énekesével és ebéddel.)együtt utaztunk személykocsival,jókat nevetve sztorikat mesélve.Alapvetően vidám természetű ember volt,pedig szívbetegség gyötörte de megpróbált kímélő életmódot folytatva együtt élni vele.Sokszor Skype-on beszélgettünk és információkat fotókat,programokat cseréltünk.Leszázalékolása előtt a Tuzséri fatelepen dolgozott villamos csoport vezetőként,több munkatársam is ismerte és Ők is szeretettel beszéltek róla,hiszen jó ember volt. Kedves Eli, itt vagy szívem mélyén eltemetve,fájdalommal búcsúzom Tőled, de az élet megy tovább és emléked örökre megmarad. Ne féljetek még itt vagyok,
testem csak mi elhagyott,
lelkem csendben tovaszállt,
nem is éreztem, nem is fájt! barátaim. NYUGODJÁL BÉKÉBEN. A második videót Eli készítette.
szólj hozzá: A nagy buli másképp

3 megjegyzés:

  1. Nyugodj békében, Eli!
    Alig egy hete, hogy kedvesen köszöntöttél a születésnapomon és én minden szépet és jót kívánva
    - viszonzásul - elküldtem Neked a fiam szólólemezéről
    a "Ha a holnap nem jön el" c. dalt, mely arról szól, hogy "akkor majd" tudják-e szeretteink, hogy kiért, miért éltünk...
    Isten Veled, Eli! Ha most lenézel rájuk "onnan",
    megnyugodhat a lelked: tudják.
    Hiányozni fogsz!!!

    VálaszTörlés