2011. április 16., szombat

NYÍREGYHÁZA SÓSTÓ....

Tegnap reggel,elterveztem elutazom Sóstóra a kisvárdai Tescónál stoppoltam és egy Ukrán hatalmas Mercédesz tranzporter vett fel.Az autó Kijevből szállított árut Ausztriába Pandorfba.Az autóban ketten utaztak a nő szintén stoppos volt. Ő Munkácsnál szállt be a kocsiba, szerencsémre mert jól beszélt magyarul,a gépkocsi vezető csak oroszul beszélt és németül mivel 12 éve Ausztriában él 3 gyermekével és feleségével.Nem bánta meg hogy kiköltöztek,meglehetősen jól élnek.--------A nyíregyházi körforgalomtól egy Suzukival jutottunk be a városba én a sóstói elágazásnál kiszálltam,a hölgy a nagy piacra ment ott várták barátai azokkal megy majd haza.-------Sóstóra a gyönyörű és jó levegőjű erdei turista úton kocogva és sétálva jutottam ki.A tó partján lévő aszfalt úton találtam egy 25 centis teknőst,gyorsan visszavittem a tóba nehogy elüsse egy autó.-------A Krudy vigadót gyönyörűen felújították és a víztornyot is az aljába építettek egy fagyizót.Komoly több száz milliós beruházással(uniós támogatás)épül a régi strand,nyárára kész lesz(beszéltem az egyik művezetővel)az épületek és a beruházás 80 százalékos készültségben van.-------A kilátónál beszélgettem egy kisfiúval és édes anyjával ők Budapestről jöttek négy napos látogatásra,nagyon tetszett a vadaspark és felhívtam figyelmüket látogassanak el az Aqua állat parkba is hiszen csodálatos.-------Találkoztam volt általános iskolai tanár nőmmel és barát nőjével(Nyíregyházán élnek),közel két órát beszélgettünk ismerősökről osztály társakról.Nagyon aranyosak és bölcsek koruknál fogva és tele vannak optimizmussal sokat nevettünk az általam elmondott történeteken,szeretettel búcsúztam el tőlük.-------Az élmény fürdő recepciójánál beszélgettem az alkalmazottakkal és megnézték blogomat.------Sóstóról stoppal egy nyugdíjas házaspárral jutottam be a városba a Tescóba.------Egy főiskolás lány be volt öltözve nyuszinak(az üzletben nagyon meleg volt,és jelmeze plüss volt,csorgott róla a veríték )beszédbe elegyedtem vele és elmondta szabad idejében így keres egy kis zsebpénzt.Jött egy házaspár és azt mondtam nekik ha vesznek száz csoki hímest elvihetik a nyuszi lányt,a feleség azt válaszolta köszönik szépen nem kérik, apukának én vagyok a nyuszija(aranyosak voltak elértették a viccet)-------Egy másik főiskolás lány,Ő ingyen kínálta kóstolóként kis műanyag pohárban a finomabbnál finomabb ropogós chipseket,vele is elbeszélgettem nagyon aranyos volt neki is egy kis zsebpénz amit itt keres hétvégén,hét közben suli. --------Láttam dob gitárt (9000 ft) 15 percet gitároztam már jó páran köbe állva hallgatták,még az eladó is(az ünnep miatt tömve volt vásárlókkal az üzlet)-------Haza egy ukrán autóval jöttem,Csapiak voltak átjöttek kicsit vásárolni az ünnepre,elmondták 25 ezer forintból kellene kint megélniük és ezért kicsit kiegészítik fizetésüket egy kis üzleteléssel.Fényeslitkénél megköszöntem szívességüket meghívtam egy kávéra a helyi csárdába őket és elköszöntünk.Tele élményekkel értem haza este fél tízkor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése