2022. május 25., szerda

HEAVENLY ERROR

MENNYEI TÉVEDÉS Ez egy kedves, humoros történet a véletlen hasonlóságokról, amit még régebben hallottam valahol. Kitalált történet, de azért szerintem egyszer érdemes elolvasni. Fogadjátok és olvassátok szeretettel! Egy öregember feljut a Mennyországba. Jézus ott üldögél a bejáratnál és megszólítja az öregembert: -Köszöntelek a Mennyországban öreg! Tudnom kell néhány dolgot rólad, hogy hívnak? -Józsefnek, válaszol az öreg. Jézus elgondolkodik. -Micsoda véletlen, amikor még éltem, az én apámat is Józsefnek hívták. Az öreg mesélni kezd: -Tudod, volt egy fiam, nagyjából egykorú lehet veled. Jézus azt mondja: -Nagyon érdekes...én is fiatal koromban jöttem el otthonról. Az öreg folytatja: -Igen, az én fiam is fiatal korában került el otthonról. Elment a barátaival, valami misztikus dologba keveredett és furcsa dolgok történtek vele. Jézus csodálkozik: -Újabb hasonlóság...milyen érdekes, pontosan ez történt velem is. Mivel foglalkoztál odalent a földön? Az öreg válaszol: - Ács voltam. -Micsoda hihetetlen véletlen, az én apám is ács volt. Nem gondolod, hogy te meg én esetleg.... Mire az öreg: -Nem, tudod az én fiam nem úgy született, ahogy a gyermekek általában, hanem mennyei csoda által. -Velem is ugyanígy történt - bizonygatja Jézus. Az öreg ránéz: -Tudod, én mindenképpen felismerném a fiamat, mert olyan kis lyukak vannak a kezén és a lábán. Jézus magára mutat: - Olyanok, mint ezek? Az öreg megdöbben: - Képtelen vagyok elhinni. -Pedig el kell hinned. Olyan sok a hasonlóság, hogy bizonyára József vagy, az én igazi apám. Az öreg felkiált: - Kisfiam, Pinocchio!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése