2024. február 23., péntek

Well, MY BROTHER BÉLA...

Nos, Béla bátyám, akkor érti mit várunk magától? - Béla bátyád az apád f@sza.. én Drakula gróf vagyok. - Elnézést uram. Netán sikerült elolvasni a forgatókönyvet? - Nem. De gondolom valami klasszikus. Fekszik a nő, én meg berepülök egy denevér képében.------ - Nem egészen. Önt dolláros ügynökök bérlik fel, hogy megtámadja özvegy Hóman Károlyné, Kalányospusztai lakost, miközben az esti szoba csendjében, békésen töltögeti a nemzeti konzultációt. - Nagyszerű! 1931 óta nem volt ilyen jó szerepem. Esetleg kiszívhatnám a miniszterelnökük vérét is? Akkora mint egy hólyag, biztos órákon át tartana. Mindig is egy hosszú filmre vágytam.------ - Ó nem. Ő is szakmabéli. - És? Semmi karó? Fokhagyma? Szentelt víz? - Jó hogy mondja! A film felénél megjelennek a kádéenpések. Önt földre teperik.. - Na álljunk csak meg! Csak semmi buzulás! - Ezt most miért mondta? - Na hallja, az én karcsú alkatom, plusz a kádéenpé.. - Nyugodjon meg kérem, talán ha száz évvel fiatalabb lenne.. - És ki rendezi a filmet? Ed Wood- al nem dolgozok többet! Az egy pancser kérem.------ - Ó nem. A rendező neve: Rákay Kálmán úr. Egy igen jeles rendező. - Ezt a Times mondta? - Nem kérem, a Dörmögő Dömötör. - Hmm. Elnézve a maguk maestróját, mi lenne ha ő is szerepelne a filmben. Egész jó vámpír alkat.------ - Félek, nem lenne rá ideje. Most forgatja a Petőfi film harmadik részét. - Hát hogy tudnak abból három részt csinálni? - Az első részben meghal, a másodikban Moszkvától kapunk egy kétszáz éves Kalinygrádi kisnyugdíjast, aki száz rúbelért azt állítja, hogy ő a Petőfi Sándor.------ - Na és a harmadik? - Amikor visszaviszik, mert túl sokat eszik. Na de én most megyek is. - Hova siet? Na ne ijedjen meg, mihez kezdenék egy ilyen ványadt, vértelen alakkal?------ - Moszkva kérésének megfelelően, ma délután visszaállítjuk az Osztyapenkó szobrot, büntetésül a megszavazott ukrán pénzekért. MARIKA NÉNI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése