2024. február 17., szombat

MY SOUL.

Lelkem Kinyílott a lelkem, mint a tubarózsa Egy titkos világra, egy szépséges ajtóra Itt volt velem mindig, e boldogságos ajtó Csak eddig zárva volt, homályos, hanyatló------- Sok kő zuhant most le, szívemnek tájáról Én magam sem tudtam, lelkem bánatáról Most, hogy felszabadult, a szívem ébredése Lángot lehelt körbe, a világ peremére--------- Édes érintések, és temérdek csók özön Vágyak szenvedélye, mi túl van minden ködön Éhes tekintetek, és igéző mosolyok Kéjes, bűnös világ, itt el nem hervadhatok…--------- Családok esnek szét, dőlnek mind dugába Nő és a férfi is, zokog bánatába Mit évek alatt hoztak, mindent elvesztenek Egész életeket, egy lapra feltesznek Hol egykor szerelem volt, most ádáz gyűlölet dúl A szívek megfeszülnek, a lélek is megvadul Bár mindennek vége lett, sorsok kettéválnak Most mégis hálás vagyok, e sokszínű világnak---------- Tiltakoztam nemrég, még a sorsom ellen De most már jól látom, szívem merre menjen Isten elém tárta, hogy nincsen semmi veszve Nem halt meg a lelkem, s el sincsen temetve---------- Így most vidám vagyok, semmin nem aggódom Messze szaladt tőlem, régebbi bánatom Olyan sok pillantás, annyi titkos mosoly Szerelmet hordoznak, a lélek mélyén honol.--------- Annyira felgyorsult az elrohanó idő Igyekszem megélni, kitartás és erő Élek, látok érzek, minden pillanatban! Létezhetek végre, ez izgalmas világban!.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése