2024. február 23., péntek

HUF 500,000 PRIZE

Kedvesek! Az imént felhívott egy nagyon kedves hölgy és azt mondta egy nyereményjátékon 500.000 Ft ot nyertem🧐 Megjegyzem, “ nem igazán szoktam nyereményjátékokban” részt venni!!!😅 Vártam mi sül ki belőle 😅 Ami ijesztő volt,hogy a lakcímemet is be diktálta pontosan🤔 De itt jön az érdekesebb rész! Azt mondta úgy kaphatom meg a pénzt ha letöltöm az “Anydesk” alkalmazást és egy fizetési kérelmet kitöltök, mert hát ők nem kérik el a számlaszámot mert az jogellenes😅 Menetközben kihangosítottam és megnéztem gyorsan milyen alkalmazás ez?🤔🧐 Ezt az alkalmazást arra használják,hogy online rá tudnak csatlakozni a telefonunkra és konkrétan látnak mindent mit csinálunk, ezáltal látja ahogy belépünk a banki felületre vagy bárhová! Na ezt elmondtam neki,hogy tudom mit művelnek ezzel az alkalmazással… Érdekes módon azonnal megszakadt a vonal.. Be fotóztam a telefonszámot. Figyeljetek és mondjátok,osszátok, minden ismerősnek tudjanak erről a dologról!! Ne hagyjuk becsapni az embereket!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése