2024. február 24., szombat

MAKE ME CRY.

SIRASSON MEG. Rossz útra tévedtem, világ csúfja lettem. Szép út állt előttem, de nem azt követtem; Nem adok, nem hajtok semmit a világra, Bolond célok után rohanok zihálva, Bolond célok után álmodozva, balgán - Így beszélnek rólam minden utca sarkán, - Édes anyám, lelkem, Sirasson meg engem.------ Sirasson meg engem, szerencsétlen lettem, Azok tettek azzá, akiket szerettem. Üres lett a szivem, üres lett utánok, Betöltötték kínzó, messze űző álmok. Álmok rabja lettem, csak álmokért élek, Egy mámoros álom lett nékem az élet, - Édes anyám, lelkem, Sirasson meg engem.------ Tudom, hogy szeretett, tudom, hogy szeret még, Pedig én dúltam fel nyugodalmát, csendjét, Énbennem csalódott, értem fáj a lelke, Én pedig rohanok balga küzdelembe Diadalt aratni. Milyen dőre álom, Pedig hozzá kötve életem, halálom! - Édes anyám, lelkem, Sirasson meg engem.----- Igazságért küzdök, tudom, hogy hiába; De ha harcba szólít szívem minden vágya, Mit tehetek róla? Tán az örök végzet Rótta rám e kínos, bús kötelességet S én csak mint vak eszköz teljesítem s várom, Mig kidülök s lesz más, ki helyembe álljon, - Édes anyám, lelkem, Sirasson meg engem.----- Eladtam már magam, nem magamnak élek, Nyugalmat, pihenést már nem is remélek, Lelkem lett a küzdés, szívem lett az álmom, Szívemet keresem, amíg megtalálom, Egy új Ahasvérként bolyongok örökre, Míg lerogyom holtan egy útszéli rögre, - Édes anyám, lelkem, Sirasson meg engem. -----

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése