2024. február 15., csütörtök

IF YOU ARE SAD...

HA SZOMORÚ VAGY... Ha szomorú vagy… Ha szomorú vagy, és botladozol, gyere hozzám, Fogd meg, két kezem, mondd el szíved, lelked bánatát, Bízz bennem, erőt adok Neked, érzem minden gondolatod, Szíved dobbanását, s benne miden fájdalmat, ami most is gyötör.----- Ha fájdalom ért, mondd el nekem, ha örömöd van, oszd meg velem, De csak akkor, ha úgy érzi szíved, lelked, hogy kitárd előttem, Ha elfáradtál, pihenj meg nálam, ha nyugalom kell, itt vagyok neked, Ha nyomaszt a múltad, dobd el örökre, ha jövőt szeretnél, csak higgy nekem.------ Higgy nekem, bízz bennem, rám számíthatsz, minden pillanatban, Szeretlek téged, még ha hihetetlennek is tartod, szívem, lelkem, szeretete a Tiéd, Mert jó vagy, igaz őszinte segítő ember vagy az emberek felé, barátaid felé, Engem megtalálsz, mindig, hidd el, segíteni szeretnék, neked nem szabad feladnod!------ Veled vagyok, így a távolból is, mindig, s küldöm neked az Isteni erőt, szeretetet, Melyet én is úgy kapok, a Jó Istentől, mit továbbítanom kell, most neked, Tudom, hogy hihetetlen mindez, mit írok, de figyeld szíved, és lelked Hamarosan megérzed, a békét, örömöt, megnyugvást, és szeretetet.------- Most már ne légy szomorú, és bánatos, mert vannak, akik szeretnek, Várnak. Rád, oly sokan, őszintén lesik mozdulatodat, azok a barátaid, Amit kerestél megtaláltad, örülj minden percnek, pillanatnak, Légy hálás a Jó Istennek, ne nekem, csak higgy, bízz mindig, és soha semmit fel ne adj!------- Őszintén kívánom, legyél nagyon boldog, egész életedben, szeretteiddel, barátaiddal, Ezt az erőt, mi benned van, soha többé el ne veszítsed, és tovább tudd adni az embereknek, és Az igaz őszinte szeretetet, mely szívedben, lelkedben él, minden ember felé, Fogadd tőlem el, ezt a kis verset, mit neked írtam Igaz Őszinte Szívvel és Szeretettel! Egy barát, a messzi távolból, ki soha nem engedi el kezedet, tisztel, és nagyon szeret Téged!-----

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése