2024. január 22., hétfő

THE HARDEST WORD - I LOVE YOU

A LEGNEHEZEBB SZÓ - ILOYE YOU Mind tudjuk, mit a legnehezebb kimondani, pedig annyiszor kimondtuk már.. Kimondani, egyenesen bele a másik szemébe. Legalábbis ezt hisszük....... De azt a bizonyos szót sosem a másik szemébe mondjuk, hanem a szívébe, és ott is marad. Ezért nagyon fontos dolog azt mondani a másiknak, hogy "Szeretlek". Mert minden ember, aki neked mondta, és akinek te mondtad, örökre a szívedben marad..... Én mindenkire emlékszem, aki azt mondta, hogy szeret.... És azokra is, akiknek én mondtam. No nem a tinédzserkori bohémságra gondolok, bár azok is megmaradnak, csak nem olyan intenzíven. Ha valakinek őszintén mondod, hogy szereted, és a másik el is hiszi, sőt, érzi is ezt, azzal egy picike részt továbbadsz magadból. Lehet, hogy csak egy életre, mert csak az fog rád élete végéig emlékezni, akinek mondtad. .... De az is lehet akár évtizedekkel több, mint a te életed. És akkor már azzal a pár évtizeddel tovább élsz, mint mások. Sokan keressük az utunkat azzal a felkiáltással, hogy: "Valami nyomot szeretnék hagyni magam után, valamit alkotni, valamit átadni a világnak, ami én vagyok." És ezért olyan nehéz ezt kimondani..... Mert amit magunk mögött hagyunk, annak súlya van..... Az komolyan, mélyre hatóan befolyásolhatja egy ember életét. Egy jó helyen kimondott szó megváltoztathatja valakinek a világát..... És ez felelősség, nagy teher. ..... De ezért olyan jó érzés, mikor végre kimondtad. .... Mertél alkotni valamit, mertél nyomot hagyni valakiben....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése