2024. január 28., vasárnap

I WANT TO BE A MORNING STAR

SZERETNÉK HAJNAL CSILLAG LENNI--- Bár csak hajnalcsillag lehetnék, Ablakodba esténként odatelepednék. Beragyognám az egész éjszakádat, S teljesíteném minden vágyad.------ Végig simítanám leheletemmel arcodat, S beléd lehelném az én boldogságomat. Velem álmodhatnál minden éjjelen, S így szerelmünk nem lenne reménytelen.------- Álom ez részemről, s nem a valóság, Csak álmodom, de ez is nagy boldogság. Boldog vagyok akkor is, ha ez csak álom, Mit álmomban elkövetek én azt nem bánom.------- Nem bánom azt sem, ha ébren vétkezek, Hiszen ezek a vétkek, olyan édesek. Talán nem is vétek, amit én érzek, Hisz ilyen vétket oly sokan átélnek.----- Nem akarok semmit az élettől, Csak szabadítson meg a vétkemtől. Bocsássa meg nekem, akit megbántottam, De én oly rég óta erről álmodoztam. Álmodoztam, hogy egyszer minden más lesz, Mindig ragaszkodtam az őszinteséghez. Nem biztos, hogy ezzel jót cselekedtem, De úgy érzem sok időt elvesztegettem.------ Még is hajnalcsillag szeretnék lenni, S az ablakodban esténként megpihenni. Veled lenni, mikor szépeket álmodsz, S még az álmodban is hozzám ragaszkodsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése