2024. január 27., szombat

I GIVE MY SOUL TO YOU

NEKED ADOM LELKEM Csendes az éj,az égen ezer Csillag, a Hold égi utján felfelé ballag. Telt arca fentről mosolyog, benéz az ablakon,szeme ránk ragyog...------ Hűvös az éj,gyere bújj ide mellém, én vigyázom álmod ezen az estén ! Csendes már minden,a nappal véget ért, helyét az estnek adta,aludni tért ide hozzám,és hunyd le a szemed, felejts el mindent,én fogom a kezed. S ha hallod majd a csengettyűk dallamát, feltárom előtted Lelkem kapuját...AHol messze,egy Manó útra kel, s az Éj-tündér most csak nekünk énekel. Hallgasd csak Kedves,milyen szép ez a hang, hallod már Te is,hogy cseng a kis harang...?-------- Hát hunyd le szemed és Te is láthatod, az előttünk nyíló mesés világot, ahol ezer csoda és varázslat vár, szoríts magadhoz,gyere,induljunk már...-------- Nézd csak,ez az a hely,ahol minden más, itt nincs Rossz,nincs Harag, semmi rohanás. Ez egy sziget...a Vágyak-Birodalma, Lelkemnek mélye,az álmok világa...------ Ez az a hely,amit magamban hordok, ha Rád gondolok,mindig itt vagyok. Együtt Veled...mert Rólad szól az álmom, Tenálad fontosabb nincs e világon...!------- Senki más nem látja,nem ismerheti, álmaim kapuját fel nem törheti. Mások előtt e helyet zárva tartom, és a kulcsát most Teneked átadom...------ Lesz majd egy Hang,mely mindent megmutat, segít Neked,hogy megtaláld az utat, ami elvezet Téged a Lelkemhez. Csak gondolj rám,szoríts a szívedhez...Mert Te vagy az,kiről annyit álmodtam... e mesés világot,Neked alkottam...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése