2024. január 24., szerda

DÖMÖTÖR

GYŐZTÜNK❤️🇭🇺 🌸A LEBÉNULT DÖMÖTÖR TÚLÉLTE ÉS VÉGRE KOCSIT KAP🌸 Haldokló kutyákat visszahozni az életbe, majd a hosszú gyógyulási folyamat végén látni a boldogságukat semmihez nem hasonlítható érzés. Amikor a haldokló, elgázolt Dömötört először kezeimben tartottam, éreztem ahogy elhagyni készül ő az élet. Dömötör menni készült! A FOTÓN A SZEMÉBEN MÉRHETETLEN FÁJDALOM. Amikor az MRI előtt ólomsúlyként nehezedett rám a döntés, hogy mi legyen, vagy lemondunk a 0, 001 % esélyről is és biztosan örökre lebénult marad vagy MRI, de azt a leállás előtt álló veséi miatt nem biztos, hogy túléli, akkor azt hittem vége neki és nekem is. Döntöttem, úgy, hogy fentről fogták a kezeinket, neki is nekem is. Hosszú hónapokon át küzdöttem érte. ------- Annyi nehézség volt, hogy szavakkal elmondani nem tudom. A hólyagja, a veséi, a vérképzési zavara, a halál mezsgyéjén táncoltunk végig. Egy valamit nem engedtem, pontosabban 2 dolgot. Altatni és feladni! Egy másodpercre sem adtam fel! ------ Hittem csodás állatorvosainkban, a szeretet erejében, az Isteni gondviselésben. És Dömötör több hónapos életért való harc, küzdelem után végre meggyógyult ami azt jelentette, hogy ma végre megkaphatta a kerekes kocsit. Hogy én mennyire szeretem Dömötört is, hogy milyen nagy tanítóm volt ő is. Hálás vagyok Nektek, hogy segítettetek és hittetek bennünk. Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése