2024. január 25., csütörtök

THE DOG WITHOUT ARMS

A KAROK NÉLKÜLI BOGÁRKA A karok nélküli Bogárka drámája. Soha nem írtam még Nektek erről, akik személyesen ismerik Bogárkát viszont tudják, hogy a mindennapi nehézségeken túl, mivel küzdünk régóta. A szilveszteri petárdázások elől félelmében a sínekre szaladó Bogárka testét szó szerint széttrancsírozta a vonat. Leszakadt végtagok, vérző és fájdalmas nyüszítések közt küzdött az életéért. ------- Közel 1 éve a testét gyógyítjuk, ami csodával határos módon, már 2 lábon viszi Bogárkát, de mi van a lelkével, az elszenvedett traumákkal? Bogárka még csak 2 éves, de beleőszült a rengeteg megpróbáltatásba. Bizalmatlan és nagyon gyanakvó lett, ebből a szempontból olyan mint én. A legtöbb embertől fél, retteg, csak bennem bízik, én vagyok neki a minden. Vannak éjszakáink, amiket senkinek nem kívánok. A mostani is ilyen volt.------- Álmodik, valószínűleg rémálmok ezek. A vonat alatti rettegés rémképei örökre kísértik szegényt. Ilyenkor sír, nyűszit álmában, hangosan, mint akit ütnek-vernek. Hosszú percek, mire sikerül őt megnyugtatnom, mire rájön szegény, hogy csak álmodott.------ Nagyon fáj, hogy nem tudom vele feledtetni múltját, hogy sétáknál ő a leglassúbb, ő mindig az utolsó a sorban, ő a legsérültebb, a legrászorultabb. -------- Tudom, hogy felállt, tudom, hogy nagyon boldog velem, tudom, hogy lesz protézise, tudom, hogy még rengeteg öröm fogja érni mellettem, mégis, ezek az éjszakák mindig visszarántanak a valóságba, amikor is szembesülök Bogárka sérülékenységével, komoly töréseivel, amikor ráébredek, hogy ő is addig van biztonságban, amíg mellettem, velem élhet. A sérült, lebénult kutyák mentsvárának lenni, ez adja életem értelmét, nekem ők a minden, nekik pedig én. Szépszemű Bogárkám, nagyon szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése