2012. június 8., péntek

ÉLET A FALUBAN...ITT A NYÁR

Megjött a nyár(szabadtéri koncertek nyári programok) a nap ontja melegét szinte perzsel,(elő kerültek a bringák,görkorik, a kis toppok pólók és rövidnadrágok,papucs)beindult az élet a faluban,nyitva a fagyizó( finomabbnál finomabb fagyival és Teri nénivel aki már nyugdíjas és át jön kicsit beszélgetni a tulajdonos nővel),és megtelt élettel a kis pálya, a park és az emberek az utcákon a hűvösön a lócán beszélgetnek(szomszédok)Tegnap délután,kutyasétáltatás( Bömbi szép farkas keverék,már alig várja hogy sétáljunk), közben elbeszélgettem a lócán ülőkkel(öregszik településünk lakossága sok a nyugdíjas,sokan kihaltak elköltöztek közel 30 ház van eladó). Találkoztam azokkal a fiatalokkal is akik reggel a papírhulladékot és pez palackot pakolták kamionba.Egy részük görkorízott(három lány)kicsit beszélgettem velük(a suli előtti parkban itt jó hűvös van,a kutyusom is hűsölt,a parkban lévő csapnál megitattam) az élet dolgairól.Már láttam felnőttesen gondolkodnak és határozott véleménnyel rendelkeznek.A kis pályán(5-6 kisgyerek, beszélgetek és megsimogatták kutyámat) javában ment a focizás(10-15fiú focizott láttam élvezik a játékot),három nyíregyházi gimis fiatal nézte őket,(2 lány egy fiú)az egyik lány az édesapját jött meglátogatni aki innen választott élettársat.Elmondták tetszik nekik Fényeslitke és szívesen élnének itt.A szülők és a boltos néni is jöttek már haza a munkából,egyik édesanya szeretettel puszilta meg a parkban lévő lányát mindketten aranyosak kedvesek voltak.Később eljött a fiam telkén lévő házba 5 gyerek akik meghallgatták gitárjátékomat(nagyon élvezték tapsoltak és vidáman hallgatták),vicces történeteim,és ők is kipróbálták gitáromat,majd elköszöntek,Patrik a kis szomszéd segített elpakolni a gitár cuccait.Még este fél kilenckor várt rám a gyümölcsfák permetezése a szomszédom traktorjával(axiál és pisztolyos) így telt el ez a napom.Végérvényesen itt a NYÁR!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése