2012. június 20., szerda

AGYI INFARKTUS..

A mai nap meglátogattam osztálytársamat(osztálytalálkozó szervezésében)aki sajnos agyi infarktust kapott,a kisvárdai kórházban.Az egyik főnővér sietett segítségemre(köszönettel tartozom kedvességéért,még oda is telefonált az osztályra) mivel nem tudtam melyik osztályon fekszik.A számítógépes rendszer megtalálta és így már megtudtam látogatni.Az osztálytársam aludt finoman megsimogattam a kezét(tudatalattimmal energiát küldtem testén keresztül) és felébredt,szemében azonban már kihunyt az értelem,az agyában hiába kereste arcomat, már nem talált meg emlékeiben.Nem ismert meg. Szomorú hogy pár nappal előtte még beszéltünk és a sors egy pillanat alatt megváltoztatta életét és kiszolgáltatottá tette.A kezelő orvosával is váltottam pár szót,a beteg állapotáról.Ami a legmegdöbbentőbb hogy ez bármelyikünkkel megtörténhet és semmit nem tehetünk ellene.Remélem az osztálytalálkozóra már rendbe jön,addig is szeretet kell küldenünk,hogy átsegítse őt e nehéz időszakon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése