2023. február 4., szombat

SOUL MIGRATION

Lélek vándorlás,nem mindenki mond igazat az tény, ugyanis azok akik fent voltak a Mennyben, kell hogy az életük is jó bizonyság legyen mások előtt, nem cigizik utána nem kárunkodik, nem imádkozik , nem hisz Jézusban, hitetlenné válik. Nos ezek az embereket maga a Sátán ad ilyen képzelgéseket, mivel maga a Sátán is fényes és bukott angyal. Nincs szarva és nem is csuja. Mivel fent volt maga is a Mennyben a lázadás előtt. De vannak akik tényleg ott jártak. Nekem is volt ilyen élményem 1988 ban amikor is túl altattak. És ki léptem a testemből és ki mentem a folyosóra ahol hirtelen sötétség vett körül és valóban olyan volt mint egy alagút és igen én is láttam a rokonokat de nem a Mennybõl jottek elő, hanem a pokolból. Mivel ott voltam a pokol szélénél. Teljes sötétség de ki lehetett venni némi fényt utána, zárkákat láttam ahol nem volt kilincs. Egy fiatal lány sikitott fel néha. De nem láttam őt. Harangszó hallottam erősen. Majd az is megszűnt. Majd rokonok jottek egy nagyapám aki 1981 halt meg és apám női rokona. Majd láttam egy fényt abban egy alakot majd egy hangot fordulj vissza mert még nem jött el a te időd. Azt kérdeztem magamtól hogy ez Isten hangja volt ? És ott bent a fényben láttam le szállni egy angyalt aki énekelte azt hogy ez Isten hangja volt. Majd vissza fordultam ahol hátul a két rokonom várt. Meg kérdeztem hogy ez Isten hangja volt ? Mire válasz igen az. Majd el tűntek. Akkor éreztem fájdalmat a fejemben mint ha égett volna. Halottam morgásokat de nem láttam kik azok. Tüzet nem láttam de egyre nőtt bennem a hőség. Majd valaki fel kapott és be vitt a fenybe, ahol egyre többen voltak mentek valahová. Majd kórházban ébredtem fel. Arra is emlékszem nem akartam a testemben be menni egy fehér ruhás alakkal kergetöztem mire be zuhantam a testemben ahol infúzió volt rajtam és egy nővér mérte a vérnyomásmat. Szóval soha ne mond hogy nem nincs. Van de mindent alaposan meg kell vizsgálni. Rá 4 évre tértem meg Jézushoz egy gyülekezetbe járok 1991 óta azóta is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése