2023. február 25., szombat

ATTRACTION OR JUST DESIRE?

Vonzódás vagy csak vágy? Vonzódás és vágy. Két röpke szó, mely csak néhány betűből áll, mégis különös a jelentése. Ezen gondolkoztam múlt éjjel. Mikor vonzódik az ember valakihez? Mikor mindig elmosolyodik, mikor rá gondol? Vagy ez csak vágy, hogy szeretné maga mellett látni? Nem tudom, érdekes kérdések. Mindenesetre tovább gondolkoztam. Szerintem a vonzódásnak lehet két fajtája, fizikai és úgymond lelki. Fizikai alatt azt értem, mikor egy ember valakihez vonzódik, akit nagyon szeret, és talán a másik ember is viszont szereti. Kapcsolat van köztük. A lelki, meg olyan, hogy az egyik szeretne valamit a másiktól, vonzódik utána, olykor elmosolyodik, mikor rá gondol, de nincs kapcsolat köztük. Talán a lelki vonzódás = a vággyal. Mert úgymond vágyakozunk, hogy kapcsolatunk legyen a másik emberrel, és vonzódunk hozzá. Szeretnénk tőle valamit, csak nem tudjuk, hogyan mondjuk, és mi lesz, ha nemmel válaszol? Talán most én is ilyen lelki vonzódás áldozata vagyok. Vagy mégsem? Nem tudom, lehet, hogy csak vágyakozom valaki után, aki nemmel válaszolna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése