2023. február 14., kedd

FINDING JESUS THE SAVIOR IN MY LIFE IN 2013

A MEGVÁLTÓ JÉZUS MEGTALÁLÁSA AZ ÉLETEMBEN 2013 ÉVBEN.----A történet 2013 nyarára nyúlik vissza, előtte éltem a katolikus vallásúak átlagos életét, még 6-dikos koromban ministráltam . A hogy felnőttem elvesztettem 19 éves koromban édesanyám aki rákban meghalt, ekkor mondtam magamban, hol volt a megváltó és miért vette el azt aki a legkedvesebb volt nekem. Már nem hittem a megváltóba , és már templomba sem jártam. Azonban történt valami 2013 nyarán, az unoka testvérem a feleségével együtt, Egerben működtetett egy természet gyógyász irodát. A lakásuk a gyönyörű táj szívében a Szlovák határ közelében, az eldugott kis faluban, Isten mezején(még nés is érdekes) volt.Egy üzlettel kapcsolatban meglátogattam őket, a fiam Skoda pick up-jával,már késő este volt mire odaértem egy kis beszélgetés majd alvás. Éjszaka kimentem pisilni és az egyik szobából amely résnyire nyitva ált, foszforeszkáló zöld fényt láttam. Benyítottam a szobába egy feszület a falon és a stáció 12 képe, az egyik mikor jézus elesik a vállán vitt nehéz kereszttel, Templomi vastag gyertyyák, az egésznek misztikus hatása volt. Másnap mondták megnézik az asztrál testem és abba a szobába mentünk. Mondták álljak be a szoba közepére, gondoltam magamban mit hókusz pókuszolnak velem, majd mindketten ingával vizsgáltak engem. A felesége írta egy füzetben a szerveim hány százalékon vannak, mindent leírtak majd elmondták minek mi a jelentése. Aztán ők a két gyerekkel(iskola) elmentek Egerbe gyógyítani, mondtam adjanak nekem egy kerékpárt, kaptam egy mountain bike-ot. Azzal bejártam a gyönyörű lankás, festői környéket, az erdőben felmásztam a vadászok magaslesére is, a szomszéd faluban finom tiszta forrásvizet ittam és engedtem a kulacsba is .A nyári nagy meleget a kerékpáron nem éreztem mert lenge kis szél volt, ami cirógatta a rövid nadrágban és pólóban lévő testem. Beszélgettem az idősekkel, ez a forrás már a háború előtt is megvolt, mondták vigyázzak az erdőben mert Szlovákiából átjött medvék is vannak. Délután megjött a család, nagy beszélgetés és babgulyás főzése bográcsban, a vizet a 20 méter mély kútból vettük, ugyan is ők a hegyoldalban egy hatalma szikla alatt laknak, közben egy kis borozgatás gitározás ugyan is gitározni tanul az unoka tesóm fia.A házuk előtti kiskertben mindenféle gyógynövény megtalálható, a felesége aranyos közvetlen nő. Másnap bevásárlás, a környék bemutatása a családdal, majd estére fejembe vettem megyek haza. A felesége mondta ne menjek csak majd reggel mert történik velem egy rossz dolog,” kivel velem hiszen skorpió csillagjegyű vagyok”. Majd elköszöntem, meg köszönve mindent, elindultam, egyszer meg kellett állnom mert rám jött az álom, ugyanis keveset aludtam, éjfélekig beszélgettünk. Nyíregyházán éjfél körül a belvárosban a Zöld elefánt étteremmel szemben újra bealudtam, mikor felébredtem azt láttam hogy egy fának mentem az autó eleje összetörve kiszálltam és káromkodtam egyet majd jött két srác a szemben lévő busz váróból(akik már hívták a rendőröket) kérdezték jól vagyok .Ők látták az egész balesetet a hogy bealudtam a lábam automatikusan rálépett a gázra és nagy sebességgel az utcán parkoló autónak ütköztem, ami át repűlt a négysávos út negyedik sávjába. Közben a fiuk elmentek a busszal így tanú nem volt. Megérkeztek a rendőrök kérdezték hívjanak e mentőt mondtam nem kell jól vagyok. Az egyik rendőr mondja a társának két baleset történt hiszen a negyedik sávban is áll egy törött autó és abból elmenekült a sofőr. MONDOM NEKI AZT ÉN DOBTAM ODA AZ ÜTKÖZÉSKOR, NEM HITT NEKEM, MONDTAM TAPOGASSA MEG A MOTORHÁZTETŐT HIDEG. Megszondáztattak negatív volt, majd elmondtam több éjszak nem aludtam és ezért történt a baleset. Rendes volt mert nem hívott autó mentőt jó drága ősszegért ugyan is a jármű lassan, de gurult, A mellkasom fájt, a térdem is ,szerencsém volt hogy be voltam kötve, mert kirepültem volna a járműből és meghalok. Felhívtan a feleségem és ő ébresztette a fiamat, aki a barátjával lassan haza vontatttuk a az autót. A fiam nagyon mérges volt mikor meglátta mert előtte javították az autó karosszériáját ,nemrég volt átfestve. Haza érkeztünk, “na mondom feküdjünk le mert húzós napunk volt”. Nem tudtam csak a széken ülve aludni. Másnap felhívtam az unokatesómat telefonon, a felesége vette fel, azt mondta el van törve kér bordám az állam sérült és a térdeim is, megnézett az asztrál testemet lehívta és csak 60 százalékon működöm, azonnal menjek kórházba---Minden úgy volt ahogy elmondta, INNENTŐL MÁR HITTEM BENNE HISZEN AZ ÚR MEGMENTETT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése