2010. március 12., péntek

A KISLÁNY


Ezen a blogon sokáig gondolkoztam közzé tegyem e vagy sem de az ő érdekébe közzéteszem.Pár napja kerékpárral a temetőből jöttem haza és összetalálkoztam a zenész barátom( a 70’években kaptam egy gitárt kölcsön gyakorlás céljából) feleségével és kérdeztem hogy van a barátom( már nagyapa agy daganatra műtötték) örülne ha eljönnél meglátogatnád ( az ember csak arra nem szakít időt amire nem akar) így már együtt sétáltunk a lakásukig.--------- Kitaláltam meglepem ne mondja meg hogy itt vagyok, sikerült nagy volt az öröm. Beszélgettünk régi emlékekről és akkor megjelent A KISLÁNY teljesen vak volt( az udvaron ennek ellenére kerékpározott) és mégis egyenesen felénk tartott(már hallottam róla az orvosok az ultra hangos vizsgálat során nem vették észre a rend ellenességeket, farkastorok már több műtéten átesett, így született még nem találkoztunk) és kedves gyermeki hangon kérdezte” te ki vagy? Az arca groteszk volt de éreztem a kis lelke nyitott és jóságos, párnás kis keze, kissé hosszúkás haja, melegséget sugárzott a kis arca amit azonnal elfogadtam hisz a sors tréfálta meg.--------- Láttam a barátom feleségének szemében, a hálát és egy legördülő könnycseppet, ( a 86 éves bölcs dédnagymama tartotta a fiatalokban a lelket ha már a jó isten így akarta fogadjátok el őt így és nagyon szeressétek hisz nagy szüksége van rá) megsimogattam a kis fejét és a legkedvesebb hangomon elkezdtem kérdezgetni és egyszer csak megtapogatta és megsimogatta az arcom és megjegyezte olyan szakállad van mint nagyapának és beült az ölembe, éreztem elnyertem a bizalmát és innentől kezdve megnyílt, húzott a szobába, a nagyapával és a nagymamával együtt könnyeztünk.-------- Szétáradt bennem a boldogság ittam a kis csacsogó szavát, hangját és éreztem a kis boldog lelkét. Egyszerre szerette volna megmutatni a világát az ő kis játék birodalmát. Hozta a kis játék szintetizátorát, gitárját, maciját és már tudta, érezte melyik gombot kell megnyomni hogy szóljon a dallam Mondtam jöjjenek el valamelyik nap hozzám és játszhat egy igazi zongorán, szeretettel várom. Érzem még lesznek közös dolgaink és szeretnék minél több szeretetet adni kis lelkének

9 megjegyzés:

  1. Újra meglátogattam, beszélgettünk és láttam boldog!!!

    VálaszTörlés
  2. Könnyet csalogató az írásod, főleg így, hogy tudom kiről van szó. Isten áldja meg a gyermeket, és adjon, neki látás helyett harmadik szemet, hogy úgy tudjon boldogulni az életbe, mint a látó emberek, és a szülőknek, nagyszülőknek erőt egészséget, elviselni, és az utját egyengetni magasfokon, hogy a hiányosságai ellenére is kiválló ember váljon a gyermekből.

    VálaszTörlés
  3. Ezt már olvastam, amikor megírtad - akkor is, most is megérintett.

    VálaszTörlés
  4. A te lelked épp oly tiszta! Azért találkoztatok....

    VálaszTörlés
  5. A temetőn találkoztam a kislánnyal,az édesanyjával volt, aki már nagylány.Elmondta szeretne párt találni hiszen neki is joga van a boldogságra,kívántam neki sok sikert és boldogságot az életben.Remélem megtalálja élete párját!

    VálaszTörlés
  6. Megkönnyeztem! ♥️
    Mikor őszinte, tiszta lelkek találkoznak kitágul a világ.

    VálaszTörlés