2010. március 13., szombat

DR KALAMBÓ-Nem vagyunk egyformák

Kisvárda A 90’ években találkoztam vele egy bárban meghívott egy kávéra. Elmesélte hogy alkalmi munkából él és segélyből, roma származású.----- Ő Csiki Ferenc, Kisvárdán mindenki jól ismeri, kis feleségével Babával és három gyerekével élnek együtt igen szegény körülmények között. Egy kicsit gyermeteg de nagy szíve van, utcai zenével keresi a kenyerét.(a gitárján 3-4 húr van csak, nem tud zenélni) Mégis adnak pénzt és többen felkarolták, segítették, köztük én is.------ Sajnos a gyámhivatal elvitte tőlük a gyerekeket így nagyon szomorú lett az addig vidám ember. Tavaly húsvétkor ráadásul elütötték, a lurkókat volt meglátogatni az otthonban. -----Baba kis kocsival húzta fel a főtérre a gitárjával és ott zenélt mert élni kell. Az élet mindenkinek más, más sorsot szán és azt ell kell fogadnia. Még az iwiw-re is felrakták. iwiw -----"Tudtommal én vagyok Kisvárdán a legismertebb ember! Anyanyelv magyar Beszélt nyelvek magyar, angol, német, albán Állatok Egykét munkaadom, akikénél pénzért dógozok. Ezt csinálom, mikor dolgozom Ha elmondom, akkor megkéne, hogy öljelek, mert a NASA titkos projectjét nem árulhatom el. Ezt csinálom, mikor nem dolgozom Jáccok a gitáromon. Aki ismer, vagy látott már Kisvárdán az bátran jelöljön be! Az aki nem ismer, az nem is IGAZI KISVÁRDAI!!! Mert én vagyok KISVÁRDA HÍRESSÉGE, aki éngem nem ismer az nem ember a szemembe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése