2022. december 31., szombat

SIÓFOK ALMÁZÁS!

ALMA BIZNISZ 1990 SIÓFOK.A Mol központja Siófokon volt(később lett,Budapest)gyakran jártam le a balcsira Siófokra.Ismertem a Mol beruházási osztály vezetőt Mártikát.Elvált asszony volt lakótelepen lakott,ő volt a Vállalat zöldségese,vecsésről káposztát szabolcsból almát szervezett mindenhol ismerték,pl-Rendőrség, OTP stb ÉS A SIÓFOKI PARTMENTÉN LÉVŐ SZÁLLODÁKAT. Én akkoriban Záhonyban dolgoztam a Compack kereskedelmi vállalatnál.Csoport vezető voltam,kamion rakodással is foglalkoztam------story egyik alkalommal Olasz kamiont rakodtunk,általában a targoncás ponyvázta le a kamiont és kiszedte a oldal léceket is(kapott egy kis borravalót)sajnos munkaközben véletlenül,észre sem vette, letörte az egyik zsanért--Pista baj van gyere az Olasz valami korpás diót emleget,kurvára mérges!!!Az Olasz káromkodott"PORKO DIÓ...A DSZNÓ ISTENIT NEKI(beszélek olaszul)...Megnyugtattuk és a műhelyben megjavitották a zsanért----...Visszatérve az alma üzletre mondta a barátom ne IFA-val kamionnal,SZÁLLÍTSUK AZ ALMÁT..ÍGY NAGY HASZON VAN RAJTA. Egy kamionba 1200 EXPORTOS LÁDA ALMA FÉRT.Az almatulajdonos a rokonokkal egy egész nap pakolták az almát a kamionba. Az almát 5 napos utólagos fizetéssel hoztuk el.Ők a barátjával Citrommal,lebeszélték Székesfehérváron a Videotonba viszik az almát Rába kamionnal,Az én kamionom Mercédesz Miki barátomé volt.Kérdeztem hánykor induljunk Siófokra azt mondta 23 órakor ráérünk indulni igy is hamar ott leszünk.AHOGY MEGYÜNK A MERCI KAMIONNAL ÉJSZAKA AKKOR LÁTJUK HOGY FÜSTÖL A RÁBA KAMION..ÖREG VOLT NEM BÍRTA AZ ÉRDI EMELKEDŐT!!Mi rendben megérkeztünk ősz volt és egy üres nyaralóba raktuk le az almát a kocsmából hozott fiatal srácokkal.A negyedik szomszédból jöttek át mert olyan jó alma illatot éreztek. Este alvás Mártika 12 évvel idősebb volt tőlem,zuhanyozás után mondta az üzletet nem keverjük a szexel.Este jön a telefon Citromék telefonáltak nem kell az alma mert tegnap elött szerveztek alma akciót Videotnba!AZT MONDTA MÁRTIKA 2400 LÁDA ALMÁT NEM BÍR EL A VÁROS!ÚGY HOGY LEMENTEK VELE NAGYKANIZSAI LAKTANYÁBA...A HADTÁFŐNÖKÖT ISMERTÉK,AZ TERÍTETTE AZ ÁRUT..CSAK AZ VOLT A BAJ HOGY 1 HÓNAP MULVA FIZETNEK...JA ÉS NEM ANNYIÉRT VETTE MEG AZ ÁRUT AMIBE MEGEGYEZTEK..MERT TUDTA HOGY ENNYI ALMÁT NEM TUDNAK ELADNI-ÍGY NAGY BUKTA VOLT....MÁSNAP ESTE ELMENTÜNK EGY SZEXBÁRBA DE MÁR SZEZON VÉGE VOLT..CSAK EGY KÉKT NÉMET VENDÉG VOLT...ODAJÖTTEK A LÁNYOK BEÜLTEK AZ ÖLÜNKBE REMÉLVE MEGHÍVJUK ŐKET EGY 4000 FORINTOS KAMÚ PIÁRA--EZEK UKRÁN CSAJOK VOLTAK.Másnap béreltem egy IFA.st és Mártíkával terítettük az almát az 1200 ládát 3 nap alatt eladtuk...ügyes a sszony volt.-----Story bementünk egy vállalat konyhájára oda is vittünk almát,de mondták rakjuk át mert nekik nem kell a láda.Ahogy guggolva rakjuk látom a szembelévő nőnek kint volt a bozontja,nem volt rajta bugyi,mert a konyhán csak nők dolgoznak.de nem jöttem zavarba mondtam neki most a borotvált nyuszi a divat....nevetett megkinált túrós buktával akkor sült ki. MOST MÁRTIKA... A LÁNYA KISEMMIZTE MERT LEMONDOTT A LAKÁS HASZONÉLVEZETI JOGÁRÓL ,HAJLÉKTALAN SZÁLLÓN VAN..SAJNÁLOM!!!!!!!---INNEN MENTEM MÜNCHENBE DE EZ EGY MÁSIK TÖRTÉNET----A KAMION MAGNÓJÁBÓL EZEKET A SZÁMOKAT HALLGATTUK-1500 KAZETTÁS GYÜJTEMÉNYEMBŐL.NAGY SLÁGEREREK VOLTAK,EZEK MENTEK A SIÓFOKI FLÖRT DISZKÓ BÁRBAN-ESTE OTT BULIZTUNK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése