2022. december 31., szombat

APPLE SALES 90' YEARS

SZOLNOK ALMÁZÁS 90 évek, szerelésem terepszínű nadrág katonai nadrágszíj, többzsebes mellény, surranó, a nyakamban halálfejes lánc. A történet pótkocsis IFA-val BAGOLY (beceneve) volt a sofőr, vittünk almát a szolnoki HETÉNYI kórházba. A szerelvényen a szólón250 láda a póton 400 láda alma volt. A szerelvény az ajaki étterem A 4 ES FŐÚT MELETT tulajdonos KARCSI tulajdona volt. Marika néni gazdasági élelmezés vezetővel volt leszervezve az akció, általában 3 napot szántam egy város-ra. A szálásunk a nővérszállón volt, a pótkocsit leakasztottuk mert BAGOLY-nak, másnap hazakellett menni vonattal bírósági tárgyalásra, beidézték. Na mondom akkor a szólóval (NINCS TEHER JOGSIM) elmegyek a szolnoki rendőr kapitányság-ra ugyanis ott is le volt szervezve az alma akció. Marika nénitől az irodájából telefonáltam a szervezőnek a rendőrségre küldjön már egy járőr kocsit mert nagy a forgalom és nem tudom hol a kapitányság, megjöttek a rendőrök kicsit beszélgettem velük, majd adtam egy, egy szatyor almát. Az autón feltermeltem a levegőt és így vittem el az almát. BAGOLY kiakadt mikor megjött, hogy mertem elvinni az autót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése