2023. január 19., csütörtök

DIA TELLS STORIES

Bonbonos doboz 2019. január 19. Ma a kezembe került ez a régi doboz. Lonci nagymamámé volt. Emlékszem, hogy amikor kicsi voltam szerettem volna kotorászni benne, de nem engedte. - "Nem neked való Diácskám, ami benne van! Ne nyúlj hozzá!" -ezzel feljebb is tette a polcon és beljebb tolta, hogy a kíváncsiságomat ne birizgálja tovább ez a cifraság. ................................................................................ Eltelt azóta sok sok év, aztán valahogy nem is adódott több alkalom arra, hogy ebbe a dobozba belenézzek...mígnem a közelmúltban kinyitottam a szekrényt és a felső polc rejtekében ott szunnyadt a szépséges doboz. Lonci már nincs köztünk, de bizonyosan nem bánná, hogy levettem onnan, ahova egykor eltette. A doboz őrzi a valahai ruhák gombjait, bevásárló listát a cserépkályha átrakásához, levelezőlapot, horgolótűket és hozzá megöregedett cérnákat, egy megsárgult újság lapját, mely tartalmazza az akkoriban divatos horgolásmintát...és itt szunnyadt évtizedek óta egy pár megsárgult finom kesztyű, mely a menyasszonyságát idézi. A múlt lenyomatai ezek. Szeretem dédelgetni a múltat, mert szépek az emlékek. (Dia mesél)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése