2023. január 13., péntek

FOLLOW ME

Kövess engem. No nem azért írom, hogy kisajátítsalak magamnak, hanem azért, hátha ketten (többen) sokkal többre megyünk együtt. Csak azért merem írni, hogy kövess engem, mert egy csúnya, melankolikus emberből változtam, változok folyamatosan egy életvidám emberré, ami igazán követendő. Írtam már egy pár bejegyzést, lehet, hogy sok, lehet, hogy még kevés ahhoz, hogy az én világom is megváltozzon még jobban, egy fiatalos gondolkodású, és mindig tettre kész emberke lehessen belőlem. Ha van kedved tarts velem, minden bejegyzésnél írhatsz hozzászólást, szeretném, ha együtt szerkesztenénk a blogot. Nem tudom, téged éppen ebben a pillanatban milyen érzelmi állapotban talállak, remélem, hogy jól vagy, s csak remélni tudom, hogy velem tartasz. Kérlek, ha van ötleted, hogy miről is szóljon még a blog, írj, én mindig válaszolok, és nagyban segítenél, hogy olyan dolgokról írnék, olyan dolgokat vitatnánk meg, ami általában mindenkit érdekel. Légy a segítőtársam, légy a partnerem a blog folytatásában, én örülnék a legjobban, ha így tennél. Bírom a kritikát, bármiről írhatsz, igaz, hogy én nem mindenhez értek, de azért van a blog, hogy megvitathassunk vitás kérdéseket is. Már nekem is elölről kellene olvasnom, hogyan is indult ez az én kis naplóm. Szeretném, ha jobban megismernélek téged, s te is hasonlóképpen megismernél engem. Válaszd mindig a rögös, göröngyös utat, mert ott rejtőznek olyan kihívások, amikre szükségünk van, ezáltal leszünk többek, s ezáltal álljuk meg egyre jobban a helyünket az életben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése