2023. január 17., kedd

I AM A WOMAN...I WILL SHOW IT TO THE WORLD....

Ma egy kicsit végre akartam NŐ lenni, aki úgy indul el otthonról, hogy kinéz valahogy... ki akartam kicsit bújni az Anya és házvezetőnő szerepből, és igen, felöltöztem úgy, ahogy jól esik, és tettem magamra egy kis sminket is, úgy, ahogy jól esik...mert olykor kell, hogy legyél NŐ, az a nagybetűs igazi NŐ, aki beleáll az erejébe, és megmutatja a világnak, hogy bármire képes. ( Emíilia nézett is furcsán mikor elndultam, mert hát ugye ritkán lát így,na de majd ezen is változatatok! ) És mert nem utolsó sorban jól esik a lelkemnek, hogy olykor megmutathatom, hogy NŐ is vagyok, a 4 gyermekes anyai lét és a háztartás mellett. És nem utolsó sorban vállalkozó és üzletasszony, aki nap mint nap szembe találja magát rengeteg kihívással.... Sokszor azt érzékelem, hogy azt hiszik még mindig, hogy egyeseknek, nekem is, könnyű...húúúú de nagyon nem az, mennyire nem az. Kevesen tudják, mik történnek a háttérben velünk, nem is akarok most ebbe belemmenni, de szerintem ha csak egy kicsit is elmesélném, legtöbben hátast dobnának.... És igen, sokszor azt érzem, most már elég, elegem van, és legyen most már elég ebből a sok kihívásból, miért kapom ezt??!! De aztán mindig elgondolkodom, hogy nyílván nem véletlenül kapom, bármi is ér, állj meg, és gondold végig, hogy nem véletlenül kaptad, gondold végig mi lehet ebben a tanulság, mit tudsz ebből megtanulni.... és vállald a felelősséget is, mert amiben éppen vagy, az a te teremtésed, még ha fáj, akkor is. De van egy nagyon jó hírem! Egyedül csak TE vagy képes megváltoztatni az életed, a helyzetet, csak szívd fel magad, kapd össze magad, állj bele az erődbe, és igenis mutasd meg mire képes egy igazi NŐ. Foglalkozz magaddal, a lelkeddel, élj, mert az élet szép, nagyon szép! ahogyan Lippai Marianna barátném szokta mondani. És igaza van! Ha Te nem törődsz magaddal, más sem fog! Ragyogj, mert erre születtél! Csodálatos vagy! És most megiszom munka közben a jó kis manduletejes koffeinmentes lattémat, mert szeretm, mert jól esik, mert jár nekem! CSODASZÉP VAGY-ENCI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése