2011. március 25., péntek

HA NEM VAGY ITT VELEM..



Ha nem vagy itt velem,
Szétfeszít a vágy,
Érzem üres helyed,
S így gondolok rád:

Nekem te vagy minden,
Mit kívánjak még?
Csak maradj mellettem!
Ennyit szeretnék.

Tudom, okozok fájdalmat,
Kicsit figyelj rám,
Kérlek, ne fordíts hátat
Egy félreértés után!

Ha a távolság nagy,
S nem beszélsz hozzám,
Félek, hogy dühös vagy,
És nem szeretsz talán.

Most sem vagyok észnél,
S neked csak ez fáj.
Bocsáss meg kedvesem,
Minden az én hibám.

Néha kemény az élet,
Hozhat elég gyászt,
Keserű perceket,
vagy szörnyű csalódást.

De ne legyen vége,
Azt nem élném túl.
Most ne hagyj el engem!
Hosszú még az út.

Szorítsd meg a kezem,
Kérlek ölelj át,
Engedd, hogy érezzem
Minden porcikád!

Te vagy az én fényem
Az alagút legvégén,
Igen, te vagy a lány,
Kire mindig vágytam én.

Meglehet, hogy jövőnket
Majd labilisnak érzed,
Ezért mondom el most,
Mert bánnám, ha késő lesz.

Létemet csak veled
Óhajtom leélni,
Mert kegyed tanított meg
Igazán szeretni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése