2011. március 10., csütörtök

EMBERI SORSOK ATTILA




Tegnap Nyíregyházán ellátogattam a Római katolikus templomba,a téren egy turista busz állt tele külföldi vendéggel Olaszok voltak.Beléptem a templomba és ott láttam meg Attilát a kis oltárnál térdepelve imádkozott.A templom gyönyörű a turistákkal együtt én is készítettem fényképet. Majd láttam befejezte az imát és kis tálkáját kitéve ott állt,nem kért tőlem sem és mástól sem pénzt,nem erőszakoskodott. Megjelent a templom gondnok egy idősebb asszonnyal és el akarták zavarni a templomból( szégyelték a külföldiektől hogy koldul),itt már közbeléptem.Ránéztem az asszonyra és mondtam az Úr azt tanítja ne ítélkezzetek a megbocsátás járja át szívetek. Isten háza mindenki előtt nyitva áll,ez az ember nem vétett semmit mi a bűne hogy szegény?Majd közöltem a nővel, a napokban nagy fájdalom érte..megdöbbent mert két napja meghalt a férje és ekkor békén hagyták.A templom előtt egy órát beszéltem Attilával.. Elmondta nagyon nehéz sorsa van,(de éreztem igaz ember),az évszázados fájdalom elnyomottság,sugárzik szeméből..Pista nem akarok lopni..rabolni..kiteszem a kis tálkámat és aki akar az ad..megalázó számomra is..nincs munka dolgoznék..remélem a jó isten magához szólít,beteg vagyok..megbékéltem már a halállal,csak a gyerekeimet sajnálom itt hagyni..Megígértem vannak kapcsolataim és szerzek valami munkát...mert ő is szeretne boldogulni..a közeli büfében jóllakattam hiszen reszketett a hidegtől a sors más utat rendel van aki azt sem tudja már mennyi pénze vagyona van míg millióan éheznek. "Az Úr az én pásztorom, nem szűkölködöm.
Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem.
Lelkemet felüdíti,
igaz ösvényen vezet az Ő nevéért.
Ha a halál árnyéka völgyében járok is,
nem félek semmi bajtól, mert Te velem vagy;
vessződ és botod megvigasztal engem.

Asztalt terítesz nekem ellenségeim szeme láttára.
Megkened fejemet olajjal, csordultig van poharam.
Bizony, jóságod és szereteted kísér
életem minden napján,
s az Úr házában lakom egész életemben."

1 megjegyzés:

  1. Mostanában voltam Nyíregházán a katolikus templomban és ott mondta egy idős néni tavaly rákban meghalt Attila--Nyugodjál békében,már semmi sem fáj megérkeztél az Úrhoz.

    VálaszTörlés