2012. május 28., hétfő

SZERELMES LETTEM....

Szerelmes lettem anyám barátjába. A történet édesapám gazdag vállalkozó volt, anyám egy elkényeztetett nő aki csak a reprezentatív külsejével foglalkozott és szórta apám pénzét és lélekben üres dáma.Kislány koromban sokszor órákat vártam rá a fodrásznál ,kozmetikusnál. Szégyen kimondani de nem szerettem Őt,az apám volt a mindenem.Tizennégy éves koromban meghalt az apám nagy űrt és fájdalmat hagyva a szívemben,anyám hamar elszórta vagyonát. Mire egyetemista lettem már kollégiumban laktam és másképp láttam az életet,akkor értettem meg mit tett a családért édesapám.Anyám áradozott egy férfiról akit nem ismerve is utáltam. Egyik hétvégén mondta meglátogat bennünket,kigondoltam milyen gonoszsággal lepem meg anyám barátját. A kertben voltam a hintaágyon mikor megérkezett, a gonoszkodásom nem jól sült el mert bársonyos kedves hangján közölte velem ettől rosszabbra számított. A férfi fiatalos modern felfogású kisportolt alkatú és kedves volt,vibrált körülötte a levegő.Akkor változott meg bennem valami.Pár hét múlva hozzánk költözött és valahogy minden elkezdett pozitív irányba haladni.Amin anyám napokat görcsölt egy pillanat alatt elintézte,megoldotta,volt egy kisugárzása és ezzel percek alatt kommunikált emberekkel(volt egy barátom de jóformán csak szexeltünk). Már vártam a hétvégét hogy láthassam a kimértsége bölcsessége és talán édesapám hiánya lett a vesztem totálisan belezúgtam,rajongtam érte,a tanulást is hanyagoltam.A barátom észre vette a változást és a barátnőm is,csak anyám nem aki mindig magával volt elfoglalva.Elérkezett a nyár és anyámnak egyhetes kórházi nőgyógyászati műtéte volt. És akkor megtörtént köztünk ami férfi és nő között megtörténhet.Soha nem éreztem ekkora kielégülést három órán át kisebb megszakításokkal érzékien szeretkeztünk.Testem minden porcikája remegett éreztem lelkét,mindenét és csak sírtam a boldogságtól.Soha nem éltem még át ezt az érzést (még nagymama koromban is itt lesz mélyen szívembe zárva). Életem legszebb hetét töltöttük el,majd hazajött az anyám és vége lett boldogságomnak.Akkor rájöttem ez a férfi mindenkié, nem lehet kisajátítani ,hiába mondtam ketten költözzünk el még gyereket is szülök neki.Kedvesen azt felelte pár év múlva én már vénember leszek és Te kedvesem már majd másképp látod az életet és lehet már akkor szabad szeretnél lenni.Csodálkoztam mit szeret az anyámban és megfejtettem tartozott pénzzel.Fél év múlva elköltözött de szívem életem még ma is romokban hever és minden férfit hozzámérek,tudom nem lesz könnyű új párt találnom de tovább kell lépnem,talán diplomásan sikerül külföldön dolgoznom, ahol talán megnyugszom és rám talál a boldogság. ANGIE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése