2012. május 5., szombat

MÁJUSI HOLDVILÁGOS ÉJSZAKÁN

Tegnap este valami vonzott(teli hold volt)három kutyámmal meglátogattuk Árnyékot(a kutyát,már írtam róla blogomban,egy telephelyet őriz településünk határában),a hold teljes pompájában tündöklött(olyan volt mintha nappal lenne,tökéletesen látszott minden). A kutyáim is érezték hatását,nyugtalanok voltak,ahogy elhagytuk a falu fényeit,felnéztem az égre és feltárult a teljes égbolt a sok ezer csillaggal, elgondolkoztam ezt látták apáink,nagyapáink ük apáink. A levegő kellemesen meleg volt és csodálatos illatok terjengtek (virágzik az almafa,településünkön több ezer van,szilfafa,és számtalan vad bokor). A kutyák is érezték azt a sok ezer szagot ami a határban van, boldogan futkároztak. A madarak is csicseregtek,a szellő enyhén lengett és valami belső nyugalom,boldogság árasztott el.A telephelyeken lévő kutyák( 2--másik helyen 4 --előtte 3) kutya már messziről megérezték hogy jövünk .Ugatásukkal megtörték a csendet.Elmentünk a falu legöregebb cseresznye fájához(közel 100 éves) éreztem az energiát amit árasztott. A telephelyek megvannak világítva,és láttam milyen boldogan fogadták kutyáimat a kutyák(elengedem őket és együtt játszanak,puszilkoznak,nyalják egymást)nagy az öröm a csapat vegyes fiuk lányok,nagy futkározásba kezdenek és mindenki odajön egy simogatásra,has,fül vakarásra.Az állatok rengeteg szeretet adnak(engem elfogadtak vezérüknek,hiszen már többször voltunk ki hozzájuk)A telephely csapjáról megitatom őket boldogan lefetyelik a friss vizet,és hancúroznak.Én pedig leülve egy fatönkre,elgondolkodom és szeretettel figyelem barátkozásukat,mindegyik egy egy más egyéniség.Hajnaltájban mindenkit visszavittem helyére és elindultunk haza,lassan feltűntek a falu fényei. A természet megmutatta maga szépségét és rádöbbent bennünket arra hogy élhető földet kell hagynunk a következő generációkra hogy ők is lássák élvezzék szépségét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése