2024. március 29., péntek

MARIKA NÉNI - A MEGVÁLTÓ

- Atyám..! Az esti imám közben, megjelent a megváltó.. - Biztos vagy benne, hogy ő volt az..? - Igen. Egész biztos vagyok benne. Csukott szemmel is láttam az arcát, és a szoba mind a négy szegletében, mintha vihar tombolt volna.. A levegő szél illatúvá lett.. és ő beszélt, szelíd szavakkal.. Azt mondta..: Asszony..! Mond, ti magyarok, miért engem sirattok? Mikor nagyobb veszedelem előtt álltok mint én a Gecsemáné kertben.---------- Engem csupán egy ember árult el, míg benneteket mindazok ,akikkel cinkosságot kötöttetek a saját elpusztításotokra. Olyan ordasok létezését tűritek, akik nem álltalják a legdicsőbb mindenség nevét a hazug ajkukra venni. Akik anyám és atyám szent nevéből, vásári mutatványt ácsoltak. Hát ennyit ér nektek a szabadság? Tűritek hogy a saját együgyű lustaságotok rabszolgája legyetek? Miért nem lázadtok magatokért?! Vagy ha annyira szerettek, hát érettem? Miért tűritek hogy a szenvedésem fájdalmán felkapaszkodva, trónushoz kössék magukat? Miért nyújtotok segítő kezet ahhoz, hogy az egyetlen igaz Isten nevét megtiporva, új Istent teremtsenek.. ? ---------- Hát szabad e hagyni, hogy ez az ezernyi lator, a Szentírás nevében vegye semmibe Isten akaratát, a Tízparancsolatot? Hogy farkasok vonyítsák a fejekbe hogy szabad emberként, hogy élhetsz, és hogy kit szerethetsz. Eldöntheti e olyan halandó, hogy ki jó, és ki rossz, aki ordasként él, és mégis szerény bárányként hirdet hazug igét..? Rabok vagytok.. és mégis engem sirattok? Mi végre éltek, ha hagyjátok hogy elevenen sorvasszák le a húsotokat, és gyűlölettel töltik meg mindazon helyet a szívetekbe, ami a szeretetet hivatott szolgálni..?-------- - Ennyi?-- Igen atyám.. Ennyi.------ - Nos, gyermekem. Ha valóban nem képzelődtél, akkor ez csak a bal oldal hírnöke lehet. A keresztény jobb oldal Krisztusának tanait, meghallgathatod a misék alkalmával, de ha csupán némi áhítatra vágyakozol, javaslom nézd többet az M1 által közölt műsorokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése