2024. március 21., csütörtök

DO NOT PAIN..

NE FÁJJON.. A nyárfák búsan zokognak a parkban, fagyott sóhajuk utánad oson, nevedet mormogják halkan, nagyon halkan, mégis kiáltásként zúg át a városon. Hol vagy? Hallod, hogy pereg a hajnali harmat e kiáltásba fúltan? Nézd, ahogy lelkem zuhatagja remeg, Te lábnyom marta utam, te gyönyörű Múltam!------- Ne fájjon, hogy voltál, én sem bántam meg, hogy talpamat sebezte sok éles rög, hogy kín-csípte, kopár életem felett a te keserédes szavad dübörög.--------- Mindaz, mit adtál, szent volt és áldott, égő emléke annyi régi fénynek, szemed szűrőjén szűrtem a világot, s most új sebek jönnek, kínok, remények.--------- De nem jönnének, ha nem lettél volna, ha nem mutatod meg a helyes irányt, most hallgasd a fákat, hogyan zokognak, fájó zokogás ez, de Életbe ránt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése