2024. március 20., szerda

MARIKA NÉNI--ITI ÉS AZ AZ UFÓK

MARIKA NÉNI - ÉS AZ UFÓK - Na aszt hogy jártam az éccaka.. - Hogy? - Hát ugye nem szégyellem, iddogáltam egy cseppet mert ugye József nap is volt, meg hát addig se korog az ember gyomra.. - A lényeget mondja Rózsikám mert megint el van kalandozva mint a kormányos urunk Európában.. ------ - Hát úgy éjfél körül beülök a budira, aszt hallom hogy igen zokog valaki. Na mondom, szegény tyúkjaim jöttek vissza kísérteni. Na de aszt kinyitom az ajtót, hát látom ott áll nekidőlve egy csepp ember a körtefa tövinek aszt igen rázza a zokogás. Ejj.. kérdem tűlle hát te ki vagy? Csak nem a padlást jöttél lesöpreni? Azt mondta nyugodjak meg mert ő az Íti és itt hagyták a többiek, mert ő visszaszaladt a hagymakapáért. Na persze félt hogy igen le fogják b@szni.. ------- - Mi??? Milyen Íti? - Jajj hát az az ufók amelyik haza akart menni! - És minek jött az ide? - Hát hogy kiszívja a Lőrincke fejéből a tudást, amivel egy ekkorra prosztó bunkóból lassan a világegyetem ura lesz. Hát olyan hírtelen a gazdagodása hogy már a holdról is látni.. - Na.. kend azt jól bepájinkázhatott.. Mint a tanácselnök aratáskor.-------- - Melyik? - Hát amelyik Jolikámnak hívta a Lenin szobrot, és bocsánatot kért hogy ilyen későn ért haza.. - A lényeg hogy rácsatlakozott a Lőrincke agyára ezzel a telepatikával, de azt a kétszáz szavas szókincsét is megfelezte amit nagy nehezen bemagolt az űrhajóban. - Leszítta neki a Lőrinc? -------- - De le ám... Azt most meg ez dolga végezetlenül állt a budi mellett, mert várta hogy érte gyöjjenek. Hanem azt csak behíttam egy cseppet a nyári konyhába, aszt töltöttem neki is egy stampedlit.. Mondtam neki, ezt idd meg anyukám, meglátod milyen jó lesz amikor végigfut a testeden. Mi magyarok ezt használjuk a kívánóságra a stresszre, pénztelenségig mindenre.. három az egyben.. -------- - Azt mit adott neki? - Törkölyt. Na húzta is a pofáját.. de ahogy megdörzsölte a száját a hosszú ujjaival már töltöttem is neki megint.. addig hogy mán a végén azt hitte hogy ő a Sárdi János. Olyan szépen danolta a Kukorica Jánost hogy le a kalappal. - Na de azt a Lőrinckétől nem tudott meg semmit? Hát csak vót valami az agyában.. ---------- - Hát igen.. a töltött káposzta receptje.. egyéb nemigen.. - Rózsikám..! Hát most kapcsolok, tán nem avval az ufókkal hált az éccaka..? - Most mit van úgy felháborodva? Amíg Bélám élt, rendszeresen az Udo Brinkmannt meg a Szandokánt képzeltem oda, mikor meghalt jött az Adriáno Celentánó.. hát ez a csepp ufók már meg se kottyant..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése