2024. március 21., csütörtök

FEELING...

ÉRZÉS... Én akarok neked lenni a legszebb nő, a legjobb szerető. Én akarok neked lenni a vágy, mi belülről már szinte fáj.. Én akarok neked lenni a legkülönlegesebb, hogy egy pillanatra se unj meg.------------- Lennék neked a legszebb virág, melyről szemedet levenni nem tudod, S csak hogy megérints, lehoznád a legszebb csillagot. Lennék neked a tűz, mi felkelti a vágyad, Aztán maga a vágy lennék neked -hogy kívánhass! Lennék a legérdekesebb könyv, amit sosem tudsz letenni, az élményeit pedig nem tudod feledni.--------- Ha tehetném, olyan boldoggá tennélek, milyen még nem voltál soha, Hogy ne felejts el engem SOHA! E pár sorból úgy sejtem, rájössz arra, mit szívem dobog: - Lennék én neked minden, ha Te igazán akarod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése