2024. március 9., szombat

DEAR FELLOW DRIVER..

TISZTELT AUTÓS TÁRSAM.. ”Tisztelt autós társam a közlekedésben! Nem ismersz engem, de tudod, ki vagyok. Én vagyok az a motoros, aki megelőz, aztán visszalassít. Te meg nem érted, hogy akkor minek előztelek meg, ha utána nem húzom el leszabályozásig, hiszen motoros vagyok. Igen. Motoros vagyok. Nem bunkó. Amikor megelőzlek, majd visszalassítok,(itt ne büntető fékezésre gondolj) nem azért teszem, mert valami idióta versenyre akarlak kihívni. Nem is azért, mert ELŐTTED akarok menni. Hanem azért, mert NEM MÖGÖTTED akarok menni.------ Ennek számtalan oka lehet. - Csillog a Nap a hátsó ablakodon, és zavar. - Az autód abroncsai apró kavicsokat csapnak fel, és eltalálnak. Nincs karosszéria a motoron. - A gumik felcsapják a tegnapi esőt az aszfaltról. A sisakon nincs se ablaktörlő, se ablakmosó, és lassan nem látok. - Borzasztóan zavar az autód mögött keletkező turbulencia, rázza a motort, leszakítja a fejemet.------ - Mögötted haladva nem látok olyan messze, amilyen messzire szeretnék látni, fele annyi tapadással, és fele annyi féktárcsával, mint amennyi neked van. Szóval, ha legközelebb az történik, hogy én, vagy egy másik motoros megelőzi az autódat, aztán visszalassít, kérlek, jusson eszedbe, hogy nem versenyezni akar, és nem gondol arra, hogy igen, most aztán legyőzött. Egyszerűen nekünk kényelmesebb, és ami a legfontosabb, mindkettőnknek sokkal BIZTONSÁGOSABB.------- Jó utat, szerencsés hazatértést, és balesetmentes közlekedést kívánok mindenkinek az utakon! Tiszteljük egymást, figyeljünk egymásra!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése