2011. február 25., péntek

TINI ÜZENŐFAL



Több közösségi oldalnak tagja vagyok és látom az üzenő falat,ahol a tinik üzennek, elég keményen valóságosan nem szépítik a mondanivalót.Kialakult a fiatalok között egy modern szleng nyelv( áááááááá gecc zsííííííííííííííííír:D,öhöööööööö: $:DDDD,reméljüük.:Dxddddd ).A mai felnőttek számára érthetetlen.Aztán hogy miket küldenek egymásnak mobiljukon( névtelen statisztika 12-17 éves( 40 százaléka nemi szervéről készült fotók küldése)A mi időnkben is volt szleng nyelv amit használtunk( bélás-két forint,tuja-villamos és még sok más) és szüleik ugyanúgy nem értették mit mondunk.Olvastam egy tini blogját,ѕιpмle вlog вy : w i w i e n n .( Szall ma Szobakalácsnál.:DDD
Legfontosabb.:D -> Heanitasütiihonmarad.?xD henii.: hehehe.xDDD
Hazaafele.:DDD
Sziia Henii.:D
Sziia Barbii.:D
Sziia Vivii.:D
én.: ööhm cső.xDD.:D
ennyi röviiden.de ááh full zorall wolt.:DDD
többet nem megyek abba a cipőbe gecc.xD
jóó tudom én wálasztottam.:D
de akkor is jóó.:D:$
ezasokszmájlii.xDDD
hanem lett wna benn a tanár akk adtam wna nekii egy tockost.:D xDD
ennyii.(: asszem.:D
most msn.:D de nincskedwem.:D xD
hnap szünetwáháá.*-*xD
nhamcső.:D
henaitasütiihonmarad?xD !! ( : ) megkértem kis barátomat Erikát fordítson nekem mert felét sem értettem mit mond és küldtem egy hozzászólást(1 megjegyzés:
Ensiferum999 írta...
Hi Vivi megnéztem blogodat igazi mai tini laza story-k,a mai szlenggel,klasszak a fotóid ez is és az iwiw-es is. TETSZIK A BEMUTATKOZÁSOD---word -ba elraktam majd 5 év múlva értékeled?!(megmosolyogva).VÁLTOZIK A VILÁG..vagy már öreg vagyok... A MAI TINIK KEDVENCE AZAHRIAH-A NŐVÉREM UNOKÁJA HATODIKOS ÉS KÍVÜLRŐL FUJJA A SZÁMAIT-MINDENKIT LENYOMOTT NÉZETTSÉGBEN, A KONCERTJEIN 3 SZOR TÖLTÖTTE MEG A PAP LÁSZLÓ ARÉNÁT

1 megjegyzés:

  1. A második videóhoz gratulálok szuper és üdvözlöm a buliban résztvevőket,köszönöm a nyilvános képes videót:Ensiferum

    VálaszTörlés