2011. február 19., szombat

KOVÁCS ÁGNES EMLÉKÉRE

A Faceebok üzenőlapján olvastam a szomorú hírt(Ha lenne rá szó....Amellyel felfogható...Egy életerős 28 éves lány aki nem adta fel és végig küzdött..) és a You Tube-on megnéztem a videót,a videót látva eldöntöttem írok egy blogban Ágiról. A családot nagyon jól ismerem ,az édesapa hosszú éven át munkatársam volt. Emlékszem milyen boldogan közölte a hírt anno ,lányom született Ágnes. Láttam Őt csacsogó majd cserfes kislányként,és láttam,gyönyörű szép felnőtt lányként. Nagyon vidám barátkozó őszinte ember volt.Sikerült párt találnia.Sajnos a házassága nem sikerült,elváltak.Az édesanyjával többször is beszélgettünk családról az életről.Nemrég az édesapát meglátogattam jelenlegi munkahelyén és örömmel közölte Ő már boldog (a fiának van gyereke)nagyapa.A sors szomorú véget szánt számára,megtámadta szervezetét egy vírus,amely halálát okozta.Az élet megy tovább de emléke örökre megmarad. Ne féljetek még itt vagyok, testem csak mi elhagyott, lelkem csendben tovaszállt, nem is éreztem, nem is fájt! barátaim. NYUGODJÁL BÉKÉBEN.

1 megjegyzés:

  1. Ez felfoghatatlan..Élete utolsó 1 évét tölthettem el vele... :( Emléke örökké bennünk él tovább.. ;(

    VálaszTörlés