2011. február 20., vasárnap

ÖSSZETÖRT SZÍVEM



A Facebookon kaptam egy levelet egy nő ismerösömtől akit súlyos szerelmi bánat ért megpróbáltam megvigasztalni,ez a blog az Ő lelki állapotát tükrözi. Ne játszunk mások érzéseivel. Valami legbelül eltörött nagyon,
Szilánkjai nem kopnak, nem hagyom,
Csak vagdosnak szúrnak keményen,
S nem maradt más csak a reményem.

Tiszta szívből szerettelek s érzem,
Ez a szív hasadt meg most végleg,
Gyógyír talán más már nem is lehet,
Te vagy egyedül kitől e szív beheged.

S ha talán mégis van más szer e sebre,
Nem hiszem hogy varr nélkül behegedne
Olyan csodás embert párul nem lelek,
Senki nem ad oly gyönyört mint mi volt Veled.



Összetörted a szívemet.
Hazug volt minden szavad.
Hazug a szavad és hazug a szíved.
Hazudva mondtad nekem hogy
"szeretlek édes".
Nem volt igaz ebből se szó se hang.
Akkor szólalt meg fejem fölött a gyászharang
Mikor bevallottad nem szeretsz.
Azt mondtad lehetetlen hogy megszeress.
Én azt mondom menj és légy szabad.
De csengjen vissza füledbe.
Összes hazug szavad.
Egyszer te is fogsz majd értem sírni.
Eljössz hozzám bocsánatot kérni.
De ígérem hiába jössz.
Rád sem fogok nézni.
Nem fogok se nevetni se sírni.
Némán foglak elküldeni.
Némán fogom mondani hogy felejts el.
Némán fogom mondani hogy neked más kell.
Némán szavaktól távol fogom neked mondani.
Hogy engem el kell most hagyni.
Mást kell majd keresni.
Mást akivel bármikor lehet játszani.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen megfogalmazott sorok , nagyon szomoru és sajnos gyakori.. az érző szívű embereket gyakran bánták /becsapják (tapasztalom) :(( az ismerősödnek csak annyit :a másik fél vesztesége nagyobb !PÁDUC KATA

    VálaszTörlés
  2. “Az eltört kar tud dolgozni, de a megtört szív aligha.” (perzsa közmondás)

    VálaszTörlés