2011. február 23., szerda

STOPPOLÁS

A Mai napom a "nagy út" kamionnal Európába,szervezésével telt. Reggel ébresztő Face Book levelezés aztán stoppolás, (07,40)az első stoppal bejutottam Kisvárdára.Az útlevelem sajnos lejárt 7000 ft az új(fotó..adatok..egy héten belül küldik)Innen ki a 4-es számú fő útra második stoppolás(50 km).Látom jön Árva István barátom(Ricsi) alig akart megállni Ukránnak nézett,komolyan fékeznie és visszatolatnia kellett,jópofa humoros talpraesett fickó. Az utat végig beszéltük Nyíregyházáig. Itt megkötöttem az uniós biztosításomat és kaptam egy kártyát.Majd felsétáltam a Nyírplázába, beültem megnézni a levelezésemet egy internetes játékteremben,( negyed óra 100 forint). Érkezett egy Angol fiatal ember (de az alkalmazott nem beszél angolul) Én kommunikáltam vele, az email-jéről szeretett volna nyomtatni de a nyomtató nem működött. Eszembe jutott Face Book-os ismerősöm Edit (iroda vezető,a plázában) nagy volt az öröm személyesen találkozott velem(ensiferummal...rendszeres blog olvasóm )és itt megoldottuk a fiatal ember problémáját a nyomtatást,majd meghívott egy kapucsínóra. A következő hely az új bevásárló központ Nyíregyháza szívében a Corzó itt a bejáratnál megismertem egy szép fiatal lányt dísztárgyakat pöttyös bögréket árult,leteszteltem több nyelven beszél.A Vodafon ügyfél irodánál volt elintéznivalóm.Szép az új Corzó csak minden drága,kisétáltam szép napfényes időben a Tescóhoz( 2 kilométer) bent kerestem ismerősöket hogy ne kelljen stoppolni de nem volt. Majd egy órát vártam a személy gépkocsival rendelkezők nem vettek fel( piros lámpánál próbálkoztam). Bizalmatlanok az emberek ,de megértem őket. Jött egy Merci kamion az egyből felvett,Lembergbe Ukrajnába szállított árut . A kamionos,fiatal két gyerekes "hajtós" apuka kell a pénz egész úton beszélgettünk du 17 -re értem haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése