2022. július 10., vasárnap

THE LITTLE BLIND

Sziasztok! Én vagyok a Kisvakond. Légyszi ne bántsatok! Sok-sok lótücsköt és cserebogár pajort megeszek a kertetekben, amik a növénykéiteket bántanák. Ha látod a nyomomat a palántáid között, biztos lehetsz benne, hogy én vacsoráztam be jól, nem a lótücsök. Kérlek csak ültesd vissza palántát. Az a föld amit kitúrok, telis-tele van tápanyagokkal. Add a legszebb cserepes virágaidnak, vagy ültess bele magokat vagy vidd a fóliaházadba. Abban biztosan nincsenek gyommagvak. Néha megeszek egy-két gilisztát is, nem tudok nekik ellenállni. Cserébe lazítom a talajt, a járataimban az esővíz egészen a mély gyökerekig is eljut. Amúgy meg cuki vagyok. Légyszi ne bánts! Tanítsd meg a kutyádat, cicádat is, hogy engem nem szabad bántani. Köszönöm szépen! U.I.: a jövőben igyekszem kevesebb gilisztát fogyasztani, de nem ígérek semmit. Jó kertészkedést nektek! Puszi! A Kisvakond.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése