2024. április 25., csütörtök

I ADOPTED A PERSON TODAY.

Ma örökbe fogadtam egy embert... "Megszakadt a szívem, amikor ilyen magányosnak és zavartnak láttam őt. Hirtelen megláttam vizes szemeit, ahogy az enyémbe nézett. Ezért teljes erőmből ugattam, és utána mentem, követve házról házra. Végül elég közel kerültem hogy megérintse az orrommal a kezét. A férfi elmosolyodott, és éreztem, hogy hideg szíve felmelegszik.-------- Közelebb léptem az arcához, és éreztem, hogy folyni kezdenek a könnyei. Ránéztem mire ő egy gyönyörű mosollyal válaszolt. Izgatottan ugrottam az ölébe, megígértem, hogy jól leszek, örökké szeretni fogom, és soha nem hagyom el. Milyen szerencse, hogy elment ott, ahol én voltam, és így találkozhattunk. Én is szerencsésnek éreztem magam.------- Annyi ember járt már ott, de csak ő, csak ő nézett rám. Örülök, hogy döntött, és hogy meg tudtam menteni az életét. Örökbe fogadtam egy embert."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése