2024. április 25., csütörtök

FIDO DOG

Öreg és magányos vagyok, azt hittem, hogy egy kutya kitölti az életemet. FIDO KUTYUS Az utcán találtam, koszosnak, éhesnek, simogattam, félelem nélkül követett. Most ő a kutyám, én vagyok a gazdája. Beszélek vele, ő kéznyalással válaszol nekem.-------- "Fido holnap nem lesz mit enni, vége a nyugdíjnak, várnunk kell!". Elérkezik az az áldott nap, sorban, a többi nyugdíjassal, az idő által összetört librettóval, szorosan a kezemben, kivárom a soromat. Fido boldogan remeg.-------- Tudja, hogy ma többet és egy kicsit jobban fogunk enni. Már tél van. Tűz nélkül hideg a házam. Közel van és melegít. A tavasz kezdete a napnak köszönetet mondva egyesül, míg szívemből egy ima születik: "Köszönjük Uram, hogy megalkottad a kutyát." 🐾🕊️💞

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése