2024. április 4., csütörtök

SNAIL HOUSE

CSIGAHÁZ Nagy a világ, zavaros, mért várod, hogy értsem? Csigaházam csavaros, belebújok mélyen. Van, hogy érzékeny agyam kint van a világban, máskor behúzom magam, lezárom a házam.--------------- Minden csupa változás, minden csupa mozgás, annyi új találkozás, ordítozás, zsongás.----------- Mindenki az élre tör, mintha célja lenne, pedig csak fut, körre kör, s úgy tesz, mintha menne. Én meg közben létezem, megtalálom mélyem, mert tudom: az életem azért van, hogy éljem.----------- Belső kör ez, csak enyém - fejben él az ember, őrzöm legbelső zeném: csigahéjban tenger.---------- Nehéz velem? Veled is! Nehéz neked? Nekem is! Én is viszem, te is viszel, csigaházunk cipelni kell.---------- Védem magam, sok a zaj, kint mindenki stresszel, hagyj magamra, ne zavarj, ne gyötörj, eressz el! Megvédem a csendemet, ezért kiabálok, megtartom a rendemet: azt, ahogyan látok.------------ Tedd füledre a kezed, a világot zárd ki: meglátod, majd élvezed, s ha még nem, hát várd ki! Képzeld el, hogy te vagy én, csigaházam közepén, bújj be velem gondolatban, ne hagyj végleg önmagamban.------------- Nehéz velem? Veled is! Nehéz neked? Nekem is! Én is viszem, te is viszel, csigaházunk cipelni kell. Te tudod, hogy hány célod van, s hozzá mennyi páncélod van, kardod is van, harcmodorod, hogy mit tegyél, mindig tudod, de nekem a házam vékony, megriaszthat az árnyékom, törékeny az én világom, belső békém, biztonságom.----------- Keressünk egy biztos pontot! Tudom, kint vagy, hiszen mondod, de bent is vagy, önmagadban, mint én vagyok ömagamban.--------- Telítődhetsz te is néha, bújsz olyankor csigahéjba, én kint vagyok, te meg bent vagy, ilyen is van, ha velem vagy.--------- Segíts nekem veled lenni, tág világod elviselni! Értsd, hogy mit tanítok neked! Így könnyebben elviseled.--------- Nehéz velem? Veled is. Nehéz neked? Nekem is. Én is viszem, te is viszel, csigaházunk cipelni kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése