2024. április 24., szerda

FALLING STAR

HULLÓ CSILLAG Álmomban önmagamat láttam repülve, hulló csillag fényében szálltam a Földre. Vágyaim a fénnyel suhantak a mélybe. Bánatot elfojtó, örök sötétségbe.------- Míg zuhantam, csak egy pillanatot kértem: A Boldogság istene jöjjön el értem, lássam, egy villanás szikrázó fényében, mi az, mi elkerült egész életemben.------- Simítson jó áldást elfáradt lelkemre, söpörje könnyemet az üres éterbe. Vigyen magával az öröm szigetére, röpítsen magasra, messzi végtelenbe.------- Szépen szálltam egyedül, térben lebegve, - nem kaptam áldást elrontott életemre. Boldogság istene elkerült engemet, - talán nem is hallotta könyörgésemet.------- Amíg röpültem, a sok emlék kísértett, már majd' becsaptak a boldognak hitt évek. Ölelő karok, kedves, szép ígéretek, mosolyok, csókok, vágyak, el nem ért tervek...------- Lázas szenvedély vakított, míg elhittem, eljött végre az örök boldogság értem. De hamis álmom fátylát a szél letépte, s egyedül zuhantam az ismeretlenbe.------- Hű társam, a magány kísért végig engem, álmomban is vigyázott rám, ott volt velem. Véle osztottam meg minden töprengésem, ő volt, ki letörölte a hulló könnyem.------- Csöndes áldást adott - semmit nem kért érte, hallgatott, s közben csak bús dalát zenélte. Együtt leszünk mi már álomból ébredve, kezét szorítom, s ölelem őt, szeretve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése