2024. április 14., vasárnap

WHO I AM

HOGY KI VAGYOK ÉN........ Hogy ki vagyok én? Nem tudom, csak egy porszem a végtelen úton.. voltam boldog, szálltam az égre fel… s hittem azt, a szívem örökké kell, volt mikor azt hittem, minden így marad, hisz nem láttam mást csak két szemét a csillagos ég alatt. Volt mikor minden összeomlott, mikor azt vettem észre, már csak magányosan kóborolok, megyek, s nem nézek senkire, hisz csak könnyem csordul, le a semmibe. Hisz én aki az élettől mindent megkapott, most én vagyok… kit mindenki elhagyott, s csillogó szemem szép lassan megkopott.--------- Hogy ki vagyok én? Nem tudom, csak egy porszem a végtelen úton. Próbálom összetört cserepeim összeszedni, szívemet a fényben újra melengetni. A fényben járni, és nem vágyni másra, nem vágyni másra csak a pacsirta dalára, andalogni a napfényes réten, hozzád simulni, egy leterített kockás pléden. Fogni a kezed… s nem vágyni másra, csak szíved ütemesen lüktető dalára. Hogy ki vagyok én? Nem tudom, csak egy porszem a végtelen úton. Egy álmodozó lány.. ki nem vágyik semmire… hisz megkaptam mindent, csak nem mentem vele semmire, volt napfény… volt hogy néztem a csillagot.. a csillagot, mely feletted is ugyan úgy ragyogott, nem maradt más csak az emlékezés, egy kép, mely örökké él.----------- Egy álom mely a szívemben ég.. egy álom, mely talán sosem jön el, egy vágy mely éjjelente átölel. Hogy ki vagyok én? Nem tudom… csak egy porszem a végtelen úton…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése