2024. április 18., csütörtök

LIFE BENDING.....

ŐSZBE HAJLÓ ÉLET...... Őszbe hajló élet alkonyán csendesen mellém sodort a szél mikor már a szív hűlni készül, már szeretni nem is remél. Akkor jöttél Te a messzi semmiből, észre sem vettelek, mikor életem egén már hullani kezdtek a levelek.---------- Hogy is történt mindez meg velem, elmével fel nem foghatom hisz sosem lehetsz enyém, bűn szeretni téged, ezt jól tudom. Harcolt a józan ész, de az érzés oly erős, könyörtelen, átgázolt, mint vadul tomboló vihar szívemen, lelkemen.----------- Más úton járok én, a tiéd egészen máshova vezet, Nincs erő, mely elmoshatná köztünk a lehetetlent. Nem lehetsz soha enyém, másé vagy te, És én is szavamat adtam egykor, feloldhatatlan esküben.----------- Csalóka délibáb, ostoba, ábránd, de mégis jó nagyon Rád gondolni minden este, s veled ébredni minden hajnalon. Ki is vagy te nékem? Éltető napom, őrzőm és támaszom? koldulva lesem a viszonzást mosolytól égő arcodon.------------- De langyos ősz után, jött a zord hideg, beköszöntött a tél Mint könnyű levelet, úgy sodort tőlem el a a fagyos szél. A hulló hó gyász fehér leple mindent, de mindent eltemet, Marad szívem jegesre fagyva, nekem már repülni nem lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése