2023. december 31., vasárnap

TÖRTÉNETEM - MÁR HITTEM BENNE

TÖRTÉNETEM -MÁR HITTEM BENNE----A történet 2013 nyarára nyúlik vissza, előtte éltem a katolikus vallásúak átlagos életét, még 6-dikos koromban ministráltam. Ahogy felnőttem elvesztettem 19 éves koromban édesanyám, aki rákban meghalt, ekkor mondtam magamban, hol volt a megváltó és miért vette el azt, aki a legkedvesebb volt nekem. Már nem hittem a megváltóban, és már templomba sem jártam.----------- Azonban történt valami 2013 nyarán, az unoka testvérem a feleségével együtt, Egerben működtetett egy természet gyógyász irodát. A lakásuk a gyönyörű táj szívében a Szlovák határ közelében, az eldugott kis faluban, Isten mezején (még a név is érdekes) volt.---------- Egy üzlettel kapcsolatban meglátogattam őket, a fiam Skoda pick up-jával, már késő este volt mire odaértem egy kis beszélgetés majd alvás.---- Éjszaka kimentem pisilni és az egyik szobából, amely résnyire nyitva ált, foszforeszkáló zöld fényt láttam. Benyitottam a szobába egy feszület a falon és a stáció 12 képe, az egyik mikor jézus elesik a vállán vitt nehéz kereszttel, Templomi vastag gyertyák, az egésznek misztikus hatása volt.------------- Másnap mondták megnézik az asztrál testem és abba a szobába mentünk. Mondták álljak be a szoba közepére, gondoltam magamban mit hókusz, pókuszolnak velem, majd mindketten ingával vizsgáltak engem. A felesége írta egy füzetben a szerveim hány százalékon vannak, mindent leírtak majd elmondták minek mi a jelentése.-------- Aztán ők a két gyerekkel(iskola) elmentek Egerbe gyógyítani, mondtam adjanak nekem egy kerékpárt, kaptam egy mountain bike-ot.---- Azzal bejártam a gyönyörű lankás, festői környéket, az erdőben felmásztam a vadászok magaslesére is, a szomszéd faluban finom tiszta forrásvizet ittam és engedtem a kulacsba is. A nyári nagy meleget a kerékpáron nem éreztem mert lenge kis szél volt, ami cirógatta a rövid nadrágban és pólóban lévő testem.--------- Beszélgettem az idősekkel, ez a forrás már a háború előtt is megvolt, mondták vigyázzak az erdőben mert Szlovákiából átjött medvék is vannak. ---------Délután megjött a család, nagy beszélgetés és babgulyás főzése bográcsban, a vizet a 20 méter mély kútból vettük, ugyan is ők a hegyoldalban egy hatalma szikla alatt laknak, közben egy kis borozgatás gitározás ugyan is gitározni tanul az unoka tesóm fia.--------- A házuk előtti kiskertben mindenféle gyógynövény megtalálható, a felesége aranyos közvetlen nő. Másnap bevásárlás, a környék bemutatása a családdal, majd estére fejembe vettem megyek haza.--------- A felesége mondta ne menjek csak majd reggel mert történik velem egy rossz dolog,” kivel velem hiszen skorpió csillagjegyű vagyok”. ---- Majd elköszöntem, meg köszönve mindent, elindultam, egyszer meg kellett állnom mert rám jött az álom, ugyanis keveset aludtam, éjfélekig beszélgettünk. ------Nyíregyházán éjfél körül a belvárosban a Zöld elefánt étteremmel szemben újra bealudtam, mikor felébredtem azt láttam hogy egy fának mentem az autó eleje összetörve kiszálltam és káromkodtam egyet majd jött két srác a szemben lévő busz váróból (akik már hívták a rendőröket) kérdezték jól vagyok.-------- Ők látták az egész balesetet a hogy bealudtam a lábam automatikusan rálépett a gázra és nagy sebességgel az utcán parkoló autónak ütköztem, ami át repült a négysávos út negyedik sávjába.-------- Közben a fiuk elmentek a busszal így tanú nem volt. Megérkeztek a rendőrök kérdezték hívjanak e mentőt mondtam nem kell jól vagyok. Az egyik rendőr mondja a társának két baleset történt hiszen a negyedik sávban is áll egy törött autó és abból elmenekült a sofőr.-------- MONDOM NEKI AZT ÉN DOBTAM ODA AZ ÜTKÖZÉSKOR, NEM HITT NEKEM, MONDTAM TAPOGASSA MEG A MOTORHÁZTETŐT HIDEG. Megszondáztattak negatív volt, majd elmondtam több éjszak nem aludtam és ezért történt a baleset. Rendes volt mert nem hívott autó mentőt jó drága összegért ugyan is a jármű lassan, de gurult. A mellkasom fájt, a térdem is, szerencsém volt hogy be voltam kötve, mert kirepültem volna a járműből és meghalok.---- Felhívtan a feleségem és ő ébresztette a fiamat, aki a barátjával lassan haza vontattuk a az autót. A fiam nagyon mérges volt mikor meglátta mert előtte javították az autó karosszériáját,nemrég volt átfestve. --------Haza érkeztünk, “na mondom feküdjünk le mert húzós napunk volt”. Nem tudtam csak a széken ülve aludni. Másnap felhívtam az unokatesómat telefonon, a felesége vette fel, azt mondta el van törve kér bordám az állam sérült és a térdeim is, megnézett az asztrál testemet lehívta és csak 60 százalékon működöm, azonnal menjek kórházba---Minden úgy volt ahogy elmondta, INNENTŐL MÁR HITTEM BENNE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése