2023. december 31., vasárnap

FÉNYESLITKE KÖZÖSSÉGI HÁZ

A mai nap gyönyörű nap sütétes időben meglátogattam a településűnk, református egyházának közösségi házát. Már régen terveztem a látogatásomat, ma megbeszéltem a foglalkozás vezetőjével szívesen részt vennék a videó projectoros vetítésen. Készségesen kedvesen fogadott 09 órára érkeztem már akkor tömve volt a kisterem a hol beszélgettek és kávézgattak a résztvevők. Két férfi volt köztűk kezet fogtam mind kettővel. Innen is látszik a nők a túlélők, legtöbbje özvegy asszony volt. Majd helyet foglaltam. A szoba kellemesen fűtött és igényesen kialakított volt. A legtöbbjüket ismertem hiszen a faluból származnak, az emberek önfeledten társalogtak egymással, láttam jó kis összeszokott csapat. Majd az előadó át tessékelt bennünket a fél emeleten lévő vetítő szobába, ami szintén igényesen kialakított. A foglalkozás vezető jó témát választott a vetítéshez, ami a kert kialakításának témáját foglalt magába, ugyanis közeleg a tavasz. Az előadó frappánsan felkészült a témában, nagyon szimpatikus okos nő, jó szervező készséggel, ÖRÜLHETNEK HOGY ILYEN ÜGYES, és a technikai berendezést is profin kezelte. Az angol feliratnál magyarra fordítva magyarázta el a Holland tulipánok termesztéséről készült videó eseményeit. Engem kicsit zavart a hatalmas kivetített képernyő mert csak pár méterről néztük. A videó hasznos és tanulságos volt mindenki számára. MAJD MEGKÖSZÖNTEM A LEHETŐSÉGET ÉS ELKÖSZÖNTEM, TOVÁBBI SZÉP NAPOT KÍVÁNVA.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése