2023. december 28., csütörtök

DISZKÓZÁS-1994

DISZKÓZÁS 1994 A történet Rock klubot szerettem volna a faluban a volt TSZ iroda alatti pincében létrehozni, Siófokon almával üzleteltem és ott egy hang technikai boltban vettem 250 wattos sztereó erősítőt hangfalakat, tükörgömböt, mikrofont, keverőt, diszkós hálót. Ukrajnából tükröt. Még akkoriban kazettáról ment a zene, vettem két kétkazettás magnót és a piacon zene anyagot műsoros kazettákat. Sajnos rock klubra nem kaptam engedélyt. Tuzséron ismertem az akkori polgármestert, aki megengedte, hogy a kastély melletti MŰV-házban diszkózhattunk. A MŰV-házat Bobek Zsolti barátom üzemeltette, volt egy büfé is. Gyüre Józsi barátom kölcsön adta a Skoda kisbuszát azzal vittem ki a berendezéseket uv lámpákat, stb Szépen beszereltünk, emlékszem nyár volt mikor végeztünk lementünk a Tiszára fürödni. A nagy tükröket is felállítottuk, flört diszkó volt a neve. Este indult a diszkó, KUTASI ZOLI volt a DJ ki volt plakátolva több faluban jöttek is rendesen a fiatalok, feleségem árulta a belépőket a bejáratnál. SPÁNC DENI volt a kidobó legény, rendész. Több hétvégén nyomattuk a diszkót, volt klassz bevétel is, ugyanis a teremért nem kellett fizetni. A büfé is hozta a pénzt DENI-nek a húga volt a büfés, volt ott minden sör csokik italok. Azt mondta a polgármester az elsö verekedésig üzemelhet a diszkó, ugyanis Tuzséron sok a cigány fiatal. Két erős cigány fiút megtettem rendezőnek, jól működött a dolog, azonban egyik este idegen cigányok verekedést provokáltak, késelés is volt. Vége lett a diszkónak, kijöttek a rendörök és be kellet zárni a diszkót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése